19.6.19

Další háčkování

Bez háčku a příze si už neumím představit večer.Čtení,které tak miluji teď trochu zanedbávám.Ještě uháčkuji pár síťovek,které dám jako dárek a začnu tvořit zase něco jiného,protože tvořit rukama mě moc baví a dělá mi radost.
Polštářkama jsem neskončila protože mně zbyla vlna,potom chyběla,tak jsem dokoupila další a nakonec jsem k polštářku uháčkovala přehoz na křeslo,které jsem si zrenovovala.Je to všechno do   pokojíku,kterého si užívám já,kočka a pes a když tu má syn dcerky,tak hlavně ony.Do obýváku by se mi to nehodilo.



Dělám to hlavně pro vnučky,aby se tu cítily dobře a měly tu své zázemí.




To už byl opravdu poslední polštářek a potom jsem se pustila do háčkování tašky.Háčkovala jsem ji podle videa na Youtube,což jde velmi snadno.Použila jsem doporučenou přízi Biskvit a háček 6.Ovšem příze byla silná a ze začátku mě bolely celé ruce,ale později si zvykly a háčkování mě těšilo.



Přemýšlela jsem,kde seženu k tašce ucha.Původně jsem myslela,že je udělám z pásku k šatům.Ale na internetu je všechno.Také proto hodně věcí objednávám a v jedné galanterii jsem našla i kožená ucha.Jeden den objednala a druhý jsem měla doma.A potom kladívko a bum a nýtek drží a je hotovo.Něco tomu ještě ale chybí.




A tak jsem přidala parádu.


Protože příze opět zbyla koupila jsem si dno a uháčkovala košík i s prostíráním.


Výsledek mě potěšil.


Občas se mi stýská po šití.V mládí jsem hodně šila.Po dlouhé době jsem si koupila látku na ubrus.Mám ráda jemné,barevné vzory a hlavně,aby se ubrus dobře pral a žehlil,protože,když je nás tu více,tak se ubrus mění docela často.


Jen jsem doháčkovala tašku a košík už jsem si objednávala na internetu další přízi,že si uháčkuji slabší tašku,spíše sportovní ke kalhotům.Příze Velvet splnila mé představy.


Taška je velice příjemná.A protože opět zbylo klubko,tak jsem se pustila do síťovky.Už jsem do ní nakupovala a je to paráda.Líbí se i děvčatům z rodiny a kamarádce a tak ještě pár uháčkuji.


Největší zábava začíná,když se kočička začne zajímat o klubíčko.Kolikrát hodinu rozmotávám.Fenku Bleky to naštěstí nezajímá.Pokud jsem někoho inspirovala budu ráda.Nakonec na internetu je tolik šikovných děvčat,co mají spousty nápadů a já jim děkuji za inspiraci.
Dnes měl manžel z práce volno a ač bylo vedro vydal se se mnou na zámek u nás v Turnově.Tak zase příště.Mějte hezké dny




14 komentářů:

  1. Ahoj, Jituš, jsi šikulka.Já jsem taky háčkovala, pletla, vyšívala. Dnes už jen šiju (prošívané přehozy, polštářky, povlečení,ubrusy...dokonce i rolety do oken) kupuji zřídka, mám to ráda sladěné,tak šiju a jasně, bez knížky a hudby ani ránu...:D děkuji ti za komentíky,dobrou noc a opatruj se...♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,děkuji.V důchodě je času a tak máme aspoň čas na své koníčky,mám jich také dost.

      Vymazat
  2. Páni, Ty jsi toho vytvořila. Jsi šikulka. Vypadá to.moc pěkně. Tak Ti přeji hodně sil a nápadů na další tvoření. Já už tyto věci nevyhledavám a netvořím . Jednak mě to nebaví a navíc mě často bolí ruce a na to potřebuješ mít což a to já už nemám. Mám problémy i při psaní na klávesnici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Já mám ráda ruční práce od dětství a na mé neurologické potíže mi doktor třeba i to háčkování doporučuje.

      Vymazat
  3. ...cit...mobil mi to zase upravil 😣

    OdpovědětVymazat
  4. Týýýýý jó Jíťo to je super šikulko. Máš to v poojíčku pěkné a rásně+ kvetlou orchideje (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Orchidejkám se teď moc nedaří.Jedna po druhé opadávají.Nemají rády průvan a abychom to doma vydrželi,tak se pořád průvan dělá.

      Vymazat
  5. Jitu, to je parády najednou! Moc se mi líbí, jak zařizuješ vnučkám pokoj, tvůj letní stůl i všechny tašky i taštičky. Opravdu parádní kousky!
    Nádhera!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko,moc děkuji.Baví mě to,i zařizování.Jednu dobu jsem pořád stěhovala,co je tu syn už to nejde.

    OdpovědětVymazat
  7. pěknééé********, jsi šikulka Jituško♥

    OdpovědětVymazat
  8. Na sáhneš to Ti jde, šikulka***********************************

    OdpovědětVymazat
  9. Danuško,děkuji.Já jsem hodně učenlivá...

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi hodně šikovná,já háčkuji vnoučatům různá zvířátka..

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení