25.9.20

Boj o kus rohlíku

 U rybníků v Českém ráji je vždy živo.Jak jsme se objevili na hrázi rybníku Vidlák hned sem všichni obyvatelé rybníka zamířili.A začaly boje o kousek rohlíku.







Chvilkama byly z labutí krásné nadýchané polštáře







Labutě se nestačily divit.Ryby byly rychlejší



Rybami se to v rybníku hemží.





Labutě jsou nádherné a nikdy jim neodolám a musím fotit.
Také si vždy připomenu krásnou píseň od Michala Hrůzy,kterou zpívá s Katarínou Knechtovou Píseň labutí.
Jenom pro připomenutí:

Až vydechnu vzlétnu
zakroužím nad hladinou
zpátky se ohlédnu
ve vlnách víru s Tebou.
Až vydechni vzlétnu
poletím kolem nás dvou
zamávám křídly na rozloučenou.
Dnes nepůjdem spát
do noci perutí snad
ta píseň labutí hlas
je v nás.



Nutrií je tu pořád hodně.Nechtěla jsem je fotit,ale vzadu u rybníka jsme viděly mladé a ty se mi líbily.



A jedna drzá nutrie,která na mě vrčela si na konec to focení vynutila.A dala potom pokoj.



Jsi kočka,ale nevrč na mě


S rybníkama dám zase na chvíli pokoj,ale je to tady naše oblíbené místo,kde nacházíme klid a chodíme sem celý rok .
Příště budeme zase výletovat,fotek mám hodně,ale času na ně málo,protože mě baví i další věci.
Mějte hezký prodloužený víkend




40 komentářů:

  1. Hezké ráno Jituško. Tak těmito fotkami mě vždycky potěšíš, protože u vody je vždycky krásně a ještě když je tam tolik labutí, kačen a ostatních tvorečků ,tak to je ještě veselejší. U nás teď rybníky a vypouštějí kvůli výlovu ... Moc krásné fotografie jsi pořídila a já děkuji za úžasnou podívanou. Určitě se k těmto fotografiím ráda vrátím. Krásnou sobotu Ti přeji i když prší.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, ani se ti nedivím, že sem chodíš ráda. Moc pěkně jsi procházku zpracovala. Krásné fotky s příběhem a písnička je nádherná, musím si ji pustit a připomenout.
    Žiješ prostě v ráji (Ráji). Měj krásný prodloužený víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Je to moje zamilované místo.Píseň labutí je nádherná a Hrůza žil hodně let v Turnově a kamarádil s mými dětmi,s dcerou i chvíli chodil.Tak jsou mi jeho písně dvojnásob blízké.

      Vymazat
  3. Jituško, tedy strávníků jste měli skutečně hodně :o)
    Děkuji za krásné fotky a přeji příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Takové procházky s bonusem navíc 😊. Krásné fotky.
    Jitko, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Prostě labutí jezero, kde mají svoje místo i nutrie. Krásné fotky!
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, to se neomrzí! u rybníků to žije. Díky tobě jsme v Českém Ráji cobydup.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.My,když je to narychlo a nevíme hned kam,tak vždy skončíme u rybníků

      Vymazat
  7. Báječné záběry - labutí polštáře a rybí konkurence :) Takové pokoukání potěší.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Jíťo to je krásná podívaná, skvělé fotky ☁️🍀💞🍁💖☔💧

    OdpovědětVymazat
  9. Nutrie jsou opravdu zajímaví tvorečkové. Moc pěkné kachní a labutí krmení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli,děkuji.Mně se moc nutrie nelíbí,mají ošklivé zuby a i ten pohled na tu jejich mokrou srst mě nějak nahání husinu.Nevím,čím to.

      Vymazat
  10. Jééé, máme podobné labutí téma. U mne také vždy plavaly tam, kam jsem šla, jenomže já neměla krmení žádné. Vždy si říkám, že až pojedu příště, musím něco vzít a vždy balím tak narychlo, že na krmení si ani nevzpomenu.
    Krásné fotky a zaujaly mne labutí polštáře. :o)
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Také nejsem vždy vybavená,protože občas ani nevím,že skončíme u rybníků.Teď už se ale tvrdé pečivo dávám rovnou do batohu.

      Vymazat
  11. Jituš nádherné foto děláš,čESKÝ RÁJ to je ještě k tomu paráda.Ráda vzpomínám kdysi jsme tam hodně jezdili.Krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko,děkuji.To jsem ráda,že jsi Český ráj navštívila

      Vymazat
  12. Tak to tam Jituško je doopravdy pohyb a v tom možství se nedivím, že bojují o kousky rohlíku . Nádherné fotky jsi vytvořila ♥ Děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Pane jo takové hejno kačen a labutí jsem dlouho neviděla. Nutrie jsou nádherné a fotografie povedené:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Labutí a kačen je u nás na rybnících dost.Nutrie se bohužel rozmnožily až moc

      Vymazat
  14. ahojky Jitka....krásné fotky si spravila..tie labude sú krásné 1**********************

    OdpovědětVymazat
  15. Jitko, tipovala jsem podle názvu, že to budou nějací ptáci - ale že se zapojí i rybky :-) Krásné fotografie. Něžné a některé i pobavily. Třeba ty polštáře. Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Ty polštáře se mě vždy líbí.Jednou jich byl plný rybník,jako by labutě spaly

      Vymazat
  16. Krmení vodního ptactva mě baví :-) Je to příjemný relax :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojík Jituško snad už jsem zpět, opět kouzelná fota, dušička potěšena,... ale vrátila jsem se jen pár příspěvku zpět, žel nestíhám ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško,děkuji.To jsi nemusela,stačilo dát komentář jenom sem

      Vymazat
  18. Jituš, nádherné fotky a milé připomenutí Vidláku, kam jsme v mládí jezdívali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji a jsem ráda,že jsem ti připomněla mládí.I když my jsme mladé přeci pořád,to jenom roky jen tak přibývají

      Vymazat
  19. Jituško, opět krásné foto. Také chodím s vnoučaty krmit kačenky na mlýnský náhon. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.To se vnoučatům určitě líbí,vzpomínám,když jsem chodila já s něma.

      Vymazat
  20. to je krásná podívaná, skvělé fotky labutě jsou opravdu náááááádherné♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení