16.9.20

Ptáci a ostatní

 Dnes si trochu odpočineme od cestování,protože mám teď spousty jiných aktivit a nejsem schopná sednout k počítači a fotografie dodělat.Tyto fotografie mně tak různě zbyly a měla jsem je už připravené ke zveřejnění.

Ráno,když snídám v lodžii,tak pozoruji,jak je živo na habru před domem.Poslední týden se tam shromažďovali,jako každý rok drozdi.Napočítala jsem jich v jednu chvíli 12,ale bylo obtížné je vyfotit,protože byli schovaní v bohaté koruně.Ani,když přelétli na modřín vedle, to s focením nebylo nic moc.Fotografie jsou opět velké výřezy.Drozdů je několik druhů,ale já je nerozeznám.









Samička drozda černého z atlasu ptáků.


A ta moje.




Při jednom výletování se mi podařilo vyfotit čápa černého.Viděla jsem ho v přírodě poprvé.




Také se nám na parapetu usadil holub.Nakonec ještě další dva.Modřinka byla u vytržení.Nezapře v sobě šelmičku.Bohužel holoubek se usídlil před částí okna,kde máme zrovna síť a tak je neostrý.



Že by navázali konverzaci?


Když už jsem u kočiček,tak ještě pár fotografií kočičky Kiminky,mé sestry,když jsme u nich byli s manželem na víkend.Navečer začalo pršet a tak se přišla schovat.





Při jednom výletě se s námi chtěly přátelit kozy.



Přišel i kozel




Napovídali nám toho hodně


Snad Vás fotografie ze zvířecí říše potěšily. Budu se snažit přípravit další příspěvky už z našeho cestování.
Užívejte babího léto a opatrujte se


26 komentářů:

  1. Opravdu krásné fotky ptáčků a zvířátek.

    OdpovědětVymazat
  2. Jíťo, skvělé fotečky. Holub by tam takto neseděl, kdyby bylo okno otevřené hihihi. Koukám jak Kiminka narostla, je nádherná.Hezký večer ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Modřinka byla jako u vytržení.Kiminka je opravdu nádherná zrzečka

      Vymazat
  3. Ahoj, Jituš, jsem ráda, že budeme odpočívat... jdu z výletu od Jarušky a sotva pletu nohama :)... a teď vážně, fotky jsem si ráda prohlédla. Ty ptáky máš bonus k snídani..., no kdo to má :) černý čáp se mi líbí, Modřinka s holubem se moc povedla a zrzečka je taky pěkná. Sousedi mají kůzlata, kozu Lízu a kozla Pepina, koukám na ně přes plot a mečíme na sebe, jsou ukecaný. Děkuji, přeji dobrou noc a prima den...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,moc děkuji.Já říkám,že si s kozama rozumím,ty asi taky,však jsme kozorožky

      Vymazat
  4. Jituško, moc krásně zdokumentované pozorování. Hlavně to ptactvo, sice na ledasco taky vidím, hlavně z kuchyňského okna, ale na focení to je daleko. Nejraději mám ptačí koupaliště na plachtě od bazénu...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Hezky se ptáčci pozorují.To věřím,že se na plachtě vyřádí

      Vymazat
  5. Krásnė jsi fotila Jituško.Už se tėším až zač mou létat ptáčci na krmítko.A takové drzé holuby k nám také létají a plaší ostatní malé ptáčky....Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Za chvíli začneme plnit krmítka.Také se těším,akorát mě vadí,že mám dlažbu na balkoně samé hovínko.

      Vymazat
  6. Jitko, to jsou moc pěkné fotky. Černého čápa já na vlastní oči nikdy neviděla, to je vzácnost.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro,děkuji.Také jsem černého čápa viděla poprvé.

      Vymazat
  7. Jituško moc krásné,perfekní a ti ptáčci.Je umění nafotit aby ti neulítli..máš nádherné fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko,děkuji.Je to docela pracné,také,že jsou schovaní za větvemi a kvůli svým neposlušným rukám mám hodně fotek rozmazaných

      Vymazat
  8. To byl pěkný zvířecí odpočinek :) Ten černý čáp je úžasný, bohužel jsem ho naživo ještě neviděla, jen z fotografií. Třeba budu mít jednou štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss,děkuji.Černého čápa jsem viděla také poprvé

      Vymazat
  9. Tedy Jíťo pěkné záběry jsi udělala, já jen žasnu opravdu super úplně jsi mne zahřála srdíčko i moc potěšila, kozy ty nemají chybu, tak snad jste pěkně poklábosili hihi..černého čápa jsem nikdy neviděla to opravdu je pro mne novinka.Děkuji za krásnou podívanou, opatruj se já zítra opět nebudu razíme do lesa pokud tedy nebude pršet.🌹 💖💐🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,moc děkuji.To víš,že jako kozorožka jsem si s kozama pěkně popovídala,hi,hi

      Vymazat
  10. Moec hezké fotografie jsi pořídila. Drozdi už asi odletěli. Už je po ránu neslyším. Měli jsme jich tu také plno i špačků. Jen mě překvapilo v Rybništi na nádraží,že tam ještě pár jiřiček krmilo mláďata, když už je jich
    většina pryč včetně vlaštovek. Černé čápy tu také máme, ale už asi odletěli nebo se k odletu chystají. Tak jim přejme šťastný let a budeme se těšit na jejich návrat. Krásný den Jitu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Také jsem si myslela,že odlétli.Naposledy jsem je tu viděla 12.září a dnes jich byla opět plný strom.Mají ještě čas.

      Vymazat
  11. Jituško nádherné fotečky a ta kočička je moc krásna a kozyčky super vždy mne potěšiš fotkama a ten čap nádheráááááááááááááááááá děkuji ..

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké fotky jsi udělala Jituško 🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂 Já ptáčky nikdy nedokáži zachytit. Dnes ráno na okně seděla hrdlička , to asi Ela ještě spala 🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂

    OdpovědětVymazat
  13. Květuš,děkuji.Také se mně to moc nedaří,hodně fotek vyházím.Ještě s mýma rukama se divím,že aspoň něco vyberu

    OdpovědětVymazat
  14. To byly hezké fotografie, takové roztomilé. I když věřím tomu, že vaše kočka by dokázala být i dravec, kdyby tam nebylo sklo a síťka. Mlsné kozy určitě koukaly, jestli nemáte nějaký pamlsek .-) A jak se zrzavá kočička dívá ven, jestli už nepřestalo pršet... hezké fotografie, Jitko. Krásný den

    OdpovědětVymazat
  15. Moc děkuji.Setkání se zvířátkama je vždy fajn

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení