3.9.20

Mlha u Jizery

Dnes ráno bylo téměř modro a tam,kde se dá tušit řeka Jizera v Nudvojovicích byla velká mlha.Slunce bylo schované ještě v mracích.Parádní kulisa pro focení.Syn není doma a tak chodím ráno před šestou se psem.Ovšem chvíli se psem venku pobudu,potom musím chystat žrádlo a když jsem vytáhla kolo a jela fotit mlhu u Jizery,slunce už vytvořilo propálenou bílou skvrnu v mlze.Ta ještě více zhoustla.Nedopadlo to tak,jak jsem si představovala.Tak jenom pár fotografií.Jinak tu bylo nádherně a to bylo hlavní.













Duha je z jiného dne,vytvořila se během půl hodiny 2x za sebou.Jednu chvíli obloha úplně zežloutla.




A později se nad kopec vyhoupnul měsíc.



Dnes je venku opět krásné teplíčko a doufám,že tak bude i další dny.
Mějte je hezké


42 komentářů:

  1. To jsou úžasné fotky. Všechny.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, krásně jsi to zdokumentovala. Máš moc pěkné fotky. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, to jsou moc krásné fotografie. U Jizery je fakt krásně. Ted jsem fotky prošla jen na mobilu, ale zítra juknu na velké na počítači. Už se těším. Také mám teď plno fotek že tři dlouhých procházek, ale dokud je hezky, tak jsem raději venku. Až se počasí pokazí, dojde i fotky a dám je na blogy.Přeji ti krásný večer a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Já to mám jednodušší,sedám k počítači buď ráno a nebo večer a sama se vždy na fotky těším,jak dopadly a tak si je prohlédnu třeba ještě ten den večer.

      Vymazat
  4. Jíťo to jsou opět parádní fotečky, radost se dívat 💕🌸💖

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, moc ráda s tebou chodím kolem Jizery a mlžka je pěkná!
    Dnes jsme stáli u Jizery kousek pod Ž.Brodem v koloně u světel a myslela jsem na tebe, také na Járu z Rbk., jak byste pojednaly téma zrcadlení stromů na klidné Jizeře.Ven z auta jsem ale nemohla, neb nebylo jasné, kdy se kolona rozjede!
    Dobrou Jiřina z N.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Tu cestu na Železný Brod teď jezdíme často,mám tam zubařku,ale to mám vždy strach,co zase bude a tak moc na Jizeru nekoukám.Zrcadlení fotím ale ráda.

      Vymazat
  6. Nádherné fotky, děkuji za krásnou podívanou měsíc to je opravdu wáááu.Měj se hezky milá Jíťo a díky za tu krásu.🌸💖🌸💖

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš, krásné fotky, ta mlha je nádherná a měsíc nad lesem ...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem se ještě vrátila a prohlédla si fotky na počítači a ve velkém formátu. Je to parádní s tou mlhou, nádherná je duha a také měsíc. Přeji Ti krásný a pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Trochu jsem si fotky představovala jinak,chyběly mně dost mraky.S tou září jsem si nevěděla rady

      Vymazat
  9. Nádherné zlaté světlo ta mlha vykouzlila. Nad měsícem áchám, takhle při východu ho nemám možnost fotit, jsem buď v práci, anebo bych musela někam na nějaký kopec, jsme v údolí takže měsíc se tu ukáže až tak kolem deváté večer a to už je maličký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy děkuji.To chápu,jako důchodkyně,která brzo vstává to dám.

      Vymazat
  10. Jituško, kochám se.
    Děkuji, je to nádhera!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. To je krása - slunce dělá zlatý svět :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jdu mlhou, nohy orosené, myslím na milence, už je to tak dávno, milenci stárnou a já stále mládnu.
    Krásné fotky, Jituško.M.

    OdpovědětVymazat
  13. Jitu, to jsou nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  14. Také si kolikrát ráno říkám, že bych šla fotit, místo do práce :-) Ale nechci se rouhat. Povedly se ti krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.To věřím.Když jsem šla ráno do práce taky jsem nemyslela,že bych zrovna fotila východ slunce

      Vymazat
  15. Krásně jsi to nafotila Jituško,moc se mi to líbí...

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou naprosto úžasný fotky ! Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné ale nádherné fotky....1***************************

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je nádhera ta duha super děkuji Jitulko ************************

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné fotky , duha je super 🌷🌸🌷🌸🌷

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení