30.8.20

Makra starými objektivy

Sobotní výlet nevyšel,manžel nenastartoval auto.Přitom mu syn říkal,že musí koupit novou baterii..Ale to by nebyl ani on,aby poslechl.Dokud to jede,nic nedělá a tak jsme už v pátek odjeli od prostřední sestry z grilování jen díky tomu,že nás celá rodina roztlačila.Zítra se jede do Nové Paky pro baterii.A už mám na papírku vypsané,kam bych se cestou podívala.Auto si vypůjčíme od syna.A v týdnu snad uskutečníme plánovaný výlet s nejmladší sestrou a švagrem zase tam někde u nich.
A tak,když nebylo jiné focení,jsem si trochu pohrála se starými objektivy.







 












































Venku prší a doma je šero.Z otevřené ventilačky cítím takové sychravo,ale je 21.stupňů,což docela jde.Řekla bych podzim se blíží,ale v jedné předpovědi jsem četla,že ještě bude 27.stupňů a tak tomu věřím.Ale stejně už háčkuji vnoučatům teplé ponožky.
Mějte hezké dny






39 komentářů:

  1. Jitko, takový náhradní program a vznikly z toho hotové perly! Krása nesmírná! úžasné snímky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Když není co fotit,tak fotím vždy kapičky

      Vymazat
  2. Zajímavé fotografie jsi pořídila a hezky sis hrála. Také mě takové focení moc baví a také občas zasednu k pletení nebo háčkování. Dnes jsem přesazovala pokojové květiny, hlavně kolopejky, které pak přes zimu kvetou, tak aby měly z čeho čerpat živiny.Přeji Ti Jituško, příjemné poslední srpnové dny a hezký vstup do měsíce září. Snad ještě bude hezký podzim a užijeme si barevného focení. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné Jituško, já zde nebyla měla jsem celý víkend návštěvu vnuk pěkně zlobí hihi...jsem úplně KO :-)))hezký zbytek neděle přeji💐🌺💓💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.To jsem ráda,že sis vnoučka užila

      Vymazat
  4. Jituško to je krása....🌼🌼🌼

    OdpovědětVymazat
  5. ahojky Jitka- nádherné obrázky a tie kvapky vody su tak nádherné***********************

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotky, Jituško!
    Moc přeji, aby všechno klaplo a mohli jste v klidu vyjet, kam chcete a potřebujete.
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Ono neklaplo nic.V Nové Pace pršelo,baterku jsme koupili,vyměnili a auto stejně nejelo.Byl to startér.

      Vymazat
  7. Jitulko tak to je nádheráááááááááááááá ty kapičky to je bomba moc se mi to líbí jsou nádherné fotečky jako vždy děkuji a hezký nový týden sice se ochladilo aspon u nás a je zamračené ..*******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Chladno bylo pár dnů,hlavně ráno a dnes je už zase hezky.Snad to na víkend vydrží

      Vymazat
  8. Dala jsi nám nahlédnout do kouzelné květinové říše !!! Paráda!
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný výběr barev, je to takové v tom dnešním dni krásně pestré. U mě jednoznačně vede ta s ibiškem a úžasným bokehem....

    OdpovědětVymazat
  10. Jíťo to jsou opět povedené fotečky. Kapičky jak perličky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, ty s kapkami rosy nebo deště, to je opravdu nádhera ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  12. parádní! těžko říci, která je nejhezčí....zkrátka všechny

    OdpovědětVymazat
  13. Jituš, krásná podívaná.

    OdpovědětVymazat
  14. Další dávka úžasných makro fotografií. Hlavně ty kapičkové, ty mne baví.
    Jitko, přeji Ti prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Když dlouho nemám co fotit,tak přijdou na řadu kapičky a ani nemusí pršet

      Vymazat
  15. Jitko, to jsou fakt nádherné fotografie. Příroda je kouzelnice a ty taky .-) Krásný den

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné kapičky,některé jsou naprosto dokonalé.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  17. Jituško - potěšila jsi mne - nádherné fotografie.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, Jituš, jedním slovem "KRÁSA" moc se mi líbííí! Měj prima dny,ještě bude pěkné počasí...na výlety určitě...♥

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné fotky a ty kapičky na rostlinkách jsou úžasné 🌷🌸🌷🌸🌷

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení