18.8.20

Dokončení fotografické výzvy

 Konečně se mně podařilo dokončit fotografickou výzvu od Vendy.Je zajímavé,že právě poslední témata mně dala nejvíce práce,nebo-li nejvíce jsem nad nimi přemýšlela.

26.graffiti

Tak tohle téma mi zrovna moc práce nedalo.To jsem věděla hned,že to tady použiju do výzvy.Pod mostem chodím často k mé sestře a kolikrát jsem si graffiti prohlížela,protože se mi i líbí.


27.street foto

Trochu jsem tohle téma chtěla nafotit jinak.Chtěla jsem rušnou ulici s auty a lidmi.Nejrušnější ulice u nás je Nádražní, v 10 hodin dopoledne tu bylo hodně aut a chodců pár.Asi proto,že teplota opět šplhala ke 30.Šla jsem až do města,ale bylo to stejné.


28.architektura

Je to ostuda,od dětství jsem vždy hltala knihy s horolezeckou tematikou a rovněž miluji i stejné filmy a ještě jsem nenavštívila muzeum horolezectví,které bylo otevřeno v Turnově ,jako kolébce horolezectví na podzim roku 2019.Dokonce známý turnovský horolezec Josef Rakoncaj je můj spolužák ze základní školy.Budova byla přistavěna ke stávající budově muzea směrem do dvora.Tak jsem se aspoň podívala na novou budovu,kde se muzeum nachází.A mám naplánovanou co nejdříve i návštěvu muzea.


29.bílá

Bílou barvu mám  ráda.Je to pro mě barva čistoty.Mám ráda i bílý nábytek a koupila jsem si včera bílé chryzantémy.A tady máte moji bílou.Bílá lampa na bílem stolku a na něm bílé chryzantémy.


30.zrcadlový odraz

Jak jednoduché a jasné téma.Ovšem ne pro panelákový byt,kde není tolik prostoru.Vzala jsem si větší kulaté zrcadlo,které mám umístěné v lodžii.Někde položím,na něj svíčku a bude.Jenže v zrcadle se objevilo vše okolo.A tak jsem procházela z pokoje do pokoje a hledala,kde bude odraz okolí nejmenší,Manžel už se ptal,proč chodíš pořád s tím zrcadlem?Odpovídám,pracuji na výzvě.
Snad se povedlo.


Snad jsem na nic nezapomněla.Mám 30 témat.Musím napsat,že výzva mě hodně bavila a že jsem si ji užila.A o tom,to je.
Dnes nám konečně prší.Ta vedra byla pro mě neúnosná.Oddychnu si a mohou zase přijít.Léto má být horké.Lidé dovolenkují,děti užívají prázdniny a na dovolenou jede i syn s dcerkama,tak ať mají hezky.
Mějte hezké dny

32 komentářů:

  1. Zdravím Jituško, výzva je super ta grafiti je nádherná.Opravdu moc krásné fotografie i já mám ráda bílou měj hezký den, mladý ať si užívají na dovolené!🌹👱🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,moc děkuji.Dovolená se jim vydařila,vnučky byly spokojený a to jsem ráda

      Vymazat
  2. Nádherně si vše nafotila Jituško 🌼🌼💕🌼🌼 Já bych asi nemohla splnit ty graffiti, u nás žádné nejsou.Musela bych asi jet do Prahy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško,děkuji.To buď ráda,že u vás není graffiti.Někdy je to docela hezké,ale když postříkají čmáranicema nové omítky,tak to je potom děs

      Vymazat
  3. Jitko super fotky i nápady. Je fajn, že ten obraz na zdi ještě nikdo nepřečmáral. Fakt je hezký. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Najdou se hodně takoví pitomci,tady si to graffiti v podchodu vyžádali a fakt se povedlo

      Vymazat
  4. Jíťo poprala jsi se s výzvou dokonale, super. bílou mám ráda, zrcadlení paráda, graffiti mají úroveň, ne to jak někteří čmárají ani neví co 💕🌸💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Nejhorší,když počmárají novou omítku,to jsou potom pěkná paka

      Vymazat
  5. Jitko, krásně jsi se s výzvou popasovala, fotky jsou krásné. Do této výzvy jsem nešla z časových důvodů, ale třeba se někdy zopakuje a já se přidám. Zatím okukuji jen zúčastněné.:o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Výzva mě bavila,že byla přeci jen trochu složitější a kdo by jiný na ni měl mít čas,když ne důchodkyně a to ani nejsem tip,který má foťák denně v ruce

      Vymazat
  6. Jitko, supr. Povedlo se ti to. Moc se mi to líbí. Vymyslela a nafotila jsi to moc pěkně. Gratuluji, že jsi výzvu zvládla .-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tedy Jitu, ta poslední témata jsi zpracovala opravdu bravůrně. Nádherné graffiti, a moc se mi líbí fotka se zrcadlem. Ta je fakt luxusní a bílá je také perfektní. Prostě nádhera. Já jsem výzvu vzdala, protože teď nějak nemám moc možností na focení a starší fotografie, ze kterých bych možná něco vybrala, se podle stanovených pravidel, používat nemají. Přeji Ti krásný večer. U nás bouří...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně nejvíc baví právě to,že mohu dopředu trochu přemýšlet,jak ta témata zrealizuji.Děkuji za komentář

      Vymazat
  8. Myslím, že grafiti se najde poměrně snadno a skoro všude. Více se mi ale líbí ta bílá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdybych o tomhle nevěděla,tak bych možná měla trochu problém.Takových podivných čmáranic asi bych našla,ale chtěla jsem něco hezkého.Děkuji za komentář

      Vymazat
  9. Všechna témata máš moc pěkně zpracovaná a vysvětlená - ráda jsem si početla a pokoukala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško, ráda jsem se podívala. Líbí se mi budova muzea a bílá - to je nádhera!
    Výzvy ses zhostila parádně!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Poslední dvě fotky jsou fakt super, výzva se ti podařila moc ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně sis poradila s výzvou Jituško.U nás také prší,teď už jen trošku.Zítra bude asi zase lepší počasí,ale ty vedra také nemusím....

    OdpovědětVymazat
  13. Jitulko tak výzva super se podařila máš to nádherné****************

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, líbí se mi, jak jsi fotila zrcadlový odraz. Myslím, že to mohl být i odraz něčeho ve vodě prostě zrcadlení. Ale já jsem jednou zkoušela fotit ovoce na zrcadle a měla jsem v zrcadle všechno možné. Není to jednoduché fotit na zrcadle, ale povedlo se ti to. Ostatní fotky jsou pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Také jsem měla připravený zrcadlení ve vodě,ale chtěla jsem něco jiného,ale byla to nakonec velká zábava najít místo,kde by se mi v zrcadle nic okolo neodráželo.

      Vymazat
  15. Ahoj, Jituš, určitě jsi výzvu zvládla velmi dobře. Můj favorit...bílá..., jak píšeš, že máš ráda bílý nábytek já též :-) obyvák i druhý obývací pokoj,kde mám PC (spíš můj pokoj) :-) máme v bílé.Měj se fajně...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,děkuji.Já krom obýváku a kuchyně mám další tři pokoje v bílé a hlavně svůj pokoj.Líbí se mi to a hlavně mám jinak ráda barvy a k bílé se skvěle doplňují.

      Vymazat
  16. ahojky Jitka pekné fotky si spravila********************

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení