8.8.20

Fotografická výzva - další témata

16.modrá


17.moderní technologie

Ultrazvukový čistič.Když mi syn řekl,abych si dala dovnitř brýle,váhala jsem.Brýle byly dost drahé a já měla strach,že se třeba rozpustí.Dají se v tom zázraku čistit i šperky.
Musím napsat,že já bych si takovou blbost nikdy nekoupila.


18.zvířata

Zvířat tu máme v bytě dost.Ke psovi a kočce přibyla na hlídání od mladých maltézačka Fibina.
Kočka měla svoji odpolední siestu,tak jsem ji z focení vynechala a s pomocí Valinky jsem nalákala obě fenky na gauč.


19.panorama

Tu jsem vytvořila podle návodu ze tří fotek v programu Zoner Photo Studio


20.mraky


21.fontány,vodotrysky.

Fotila jsem a fotila a soustředěná na vodotrysk jsem si až doma všimla,že jsem si ho vyfotila i s odpadkovým košem a ještě s nepořádkem vedle.Tak jsem ořezávala.


22.inspirace

Balóny u nás létají dost často.Startují někde za kopcem.|Pro mě to inspirace není,bojím se výšek.Ale pro někoho z Vás možná jo.Známí letěli a moc se jim to líbilo


23.rodiče

Kolem čapího hnízda občas jedeme.Většinou jsme tam nikoho nezahlédli a mysleli si,že je hnízdo prázdné.Až nedávno jsme se dočkali.


24.červená

Na balkoně mám červené muškáty a doma bromelii.Tak jsem fotila ji.


25.voda

V těchto horkých dnech není nic lákavějšího,než si v ní zaplavat.


Zbývá mi dofotit posledních pět témat.
Mějte hezký zbytek horkého víkendu


17 komentářů:

  1. Nádherné fotky Jituško a panorama si udělala skvěle. Mám také zoner , ale moc v něm neumím ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Parádně jsi se s touto částí výzvy vypořádala!!! Tak ať se poslední témata vydaří zrovna tak.
    Měj se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy to se ti Jituško opravdu moc povedlo,krásné fotografie líbí se mi! Opatruj se, prima neděli přeji hlavně se opatruj i mě se těžko spí úmorné vedro opravdu nemusím.🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, vybrala jsi pěkné fotky. Výzva se Ti daří skvěle. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, ty máš vždycky hezké fotky! je jasné, že se mi moc líbí pejsci a voda, ta je skutečně skvostná!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnějsi to Jituško nafotila,moc se mi to líbí.Těším se na další...

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, usmála jsem se nad tvými fotografiemi. Je to fakt výzva vyfotit, co je na seznamu. Ale vyfotila jsi to moc pěkně a nápaditě. Prohlídla jsem si několikrát. Krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, jako vždy, máš zajímavé a pěkné fotky, ale tentokrát mám mezi nimi favorita: pohled na Všeň, stejné místo jako konec filmu o doktorovi, co si uřízl v Africe zadek.
    Jen na fotce neleze v trávě had.
    Pěkné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobré, dobré! jen malá poznámka, ono klidně mohlo být pod jménem panoráma nafocené město. Nemuselo se nutně skládat z několika fotek. Nicméně i to je výzva a tys jí vzala doslova! Dělat něco co není úplně jednoduché, co člověk nikdy nedělal ... Ó, já jsem ten kdo touží potom proletět se balonem, tady nám neustále létají nad hlavou nebo koukám z práce jak nám startují před fabrikou... asi to navrhnu rodince přímo, ať se mi složí na příští rok ke kulatým narozeninám na ten let...

    OdpovědětVymazat
  10. Jíťo pěkně se popasováváš s výzkou. Fotky super 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, mám ráda tvoje fotky. Jsou nádherné. Pěkně jsi výzvu pojala.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou parádní fotky, no nádhera.

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké fotografie a hezky jsi zpracovala další témata. U těch moderních technologií mě nijak nic nenapadá...při tom je toho tolik...

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, a jak dopadly brýle? :-) J.

    OdpovědětVymazat
  15. Jituš, výzvu zvládáš moooc dobře...a to čapí hnízdo je parádní...♥

    OdpovědětVymazat
  16. Jitka to je nádhera veliká*********************tá voda či ten bocian-čap a tá bromelia no veliká krása*************************

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny jsou krásné! Mám moc ráda ten kostelík ve Všeni (panoráma)-žlutě svítí, když jedeme do Turnova.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení