24.8.20

Moje kočka Modřinka

Fotila jsem Modřinku na úvod do blogu a pár fotek mně zůstalo.Hlavně jsem viděla na blogu u kamarádky naprosto úžasné fotky jejich kočiček.Nedalo mně to a musela vyfotit tu svoji.

Moje magická kočka







Tahle fotka se mi líbila nejvíce.Proto jsem ji použila na úvod blogu.


Je zajímavé,když řeknu Modřince:Podívej se na mě,fotím tě.Začne vždy koukat do stropu.





Nemrač se.



Už ti dám pokoj,sni si své kočičí sny.


Aby to nebylo Bleky líto,tak jsem s ní jednu fotku udělala.


Konečně nám včera napršelo a dnes ráno,když jsem šla na procházku se psem bylo mně chladno.To jsem už dlouho nezažila.Ale léto nekončí.
Mějte hezký poslední srpnový týden


42 komentářů:

  1. Modřinka je miláček, to je vidět. Je krásná., hned bych ji pohladila. Bleky je také moc pěkná a jak se krásně leskne...Přeji Ti krásný poslední prazdninový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Mám je ráda obě,ale musím si zvykat,že Bleky je synova a brzy se odstěhují

      Vymazat
  2. Je to fešanda a Ty jsi ji krásně zvěčnila. Ale i psí dáma stojí za zveřejnění !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Bleky fotím na výletech,protože,kde to jde bereme ji sebou

      Vymazat
  3. Jituško, krásná zvířátka máte doma. Naše rodina je "pejsková", máme dva. Bez chlupáčů by bylo doma smutno, viď?
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro,děkuji.Také jsme měli vždy pejsky,kočičku máme první.Pes je synův,ale mám ho moc ráda je úžasný

      Vymazat
  4. Pěkné pokoukáníčko! Kočka - modelka.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Docela to s ní s focením jde.

      Vymazat
  5. Jíťo perfektně jsi nafotila Modřinku.Holka zlatá ty jsi profík, super 🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Modřinka se ani nehla a tak focení bylo fajn.Fotky jsem okoukala u tebe.

      Vymazat
  6. Je to fešanda :-) Myslím si, že kočky mají naše focení kolikrát úplně na háku, ne-li u ocasu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi,jo.Je jim to šuma fuk,ale zase to focení vydrží.Moje je už taková usedlejší.

      Vymazat
  7. Ta je úžasná a jak asi ráda pózuje suprové záběry i jak píše Lenička opravdu Jíťo jsi profík.Bleky je také nádherná pěkně jí za mne pohlaď hned bych jí pomuchlala pokud by mě nepokousala hihi.♥💐🌺💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Určitě by tě nepokousala a hladit to by jsi ji mohla pořád.

      Vymazat
  8. Krásný mazlíček, Jituško.
    Povedlo se ti ji skvěle nafotit.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, to jsou nádherné kočičí fotečky. Ty kukuče..., to je tak milé.
    Měj fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Modřinko, jsi pravá kočičí dáma - krásně nafocená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas se tváří vznešeně,ale je to obyčejná vesnická kočka.Snad mě neslyší.

      Vymazat
  11. Krásná kočička. Hodí se k ní i ty černobílé fotografie. Vynikne její výraz. Tak pozdravuj modelku a nezapomeň na odměnu .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Černobíle fotografie mám ráda a ona je šedobílá a tak je to skoro jedno.

      Vymazat
  12. Moc krásné fotky. Také ráda fotím kočky. Má je moje mamka a nejvíc jsem fotila prvního Matese. Toho už bohužel nemáme. A vlastně ani Rozinku, která porodila koťata, přežila kastraci i vyražené oko a pak už se nevrátila. Ale ta se fotila špatně. Byla celá temně černá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabinko,děkuji.Já ji mám naštěstí pořád doma,žila bych ve strachu,jako moje sestra,která už o tolik koček přišla.Černé kočky fotit je určitě těžké,já to vidím u našeho psa.

      Vymazat
  13. Modřinka je krásná. Taky jsme měli černého pejska a jmenoval se podobně Blek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libby děkuji.Takhle si ji pojmenoval syn,ale i my měli dva černé pejsky,ale oba byli Don,Doneček.

      Vymazat
  14. Jitulko nádherné fotečky krásná kočička a jak krásně tam spí očíčka zavřene hezká fotečka ale to máš všechny fotky nádherné ********************************

    OdpovědětVymazat
  15. Jitu Modřinka je tak úžasná .. nádherné záběry jsi zachytila.
    Nevím proč, ale naše Meggi se fotit nikdy nechce, takže nám pokaždé jen jakýsi flek na fotce.😊Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,děkuji.Modřinka se fotí docela ráda,ale možná je to tím,že je už taková usedlejší.Je kastrovaná a žije jenom v bytě.

      Vymazat
  16. Jituško, Modřinka je krásná kočka a hotová fotomodelka, hezky jsi zachytila její škály výrazů. :) A Bleky se tváří při focení taky vyložene spokojeně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Dá se napsat,že se Modřinka fotí ráda.

      Vymazat
  17. Ač jsem na kočky alergická a v mém srdce jsou prostě psi, Modřinku bych si pohladila. Pokud by se tedy nechala... Je moc krásná! Bleky taky, to je jasné!
    Jituško, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,jsme také psí rodina.Pes je jiný než kočka.Více všechno vnímá.Měli jsme před Modřinkou dva psy a Modřinku jsem si vzala proto,že mladých fena čekala štěňata a měkde se dočetli,že kočky přenáší nemoce.Což časem se vůbec nepotvrdilo a teď jim běhá po zahradě koček více.Modřinka byla koťátko a dcera ji dostala od kamarádky a tak,jak nevěděli,co s ní,vzala jsem si ji.Vůbec jsem to v plánu neměla pořídit si kočku.Teď jsem ráda.Nakonec tu máme i psa,i když je Bleky syna.

      Vymazat
  18. ahojky Jitka.... krásne fotky si vytvorila a máš peknú mačičku**********************

    OdpovědětVymazat
  19. Krásná kočička Jituško a modelka....

    OdpovědětVymazat
  20. Jtuš, máš krásné fotky..., když vidím tu tvou Modřinku, stýská se mi po Máše, byla se mnou skoro 14 let...jo... a Bleky jsi ošidila, pouze jednu fotečku, snaž se je moc pěkná :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná kočka Jitu a pěkné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Ali,děkuji.Bleky fotím hlavně venku,chodí s námi na výlety.Je to synova fena a až se vrátí za rok do svého baráku bude mi Bleky chybět.Je úžasná.Naštěstí to mám k synovi kousek.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení