13.8.20

Podtrosecká údolí

V horkých dnech chodíme na procházky do lesa.Nejpříjemněji je v Českém ráji v Podtroseckém údolí.Nejraději máme procházku podél rybníku Vidlák,kde se sluníčko moc nedostane a je tam tedy příjemně.Bleky se už taky potřebovala pořádně proběhnout.Je to tady taky fajn,protože skoro nikoho nepotkáme i přesto,že je parkoviště plné aut a i kemp byl skoro plný.









Tentokrát mně volavka na protějším břehu docela pózovala





A najednou vzlétla.Moc jsem ji nestihala.


Také jsem byla zvědavá,jak dopadly nutrie.Byly tu přemnožené a myslivci měli jejich stavy snížit.
Pár jsme jich v rybníce viděli.A potom nás jedna v pohodě pozorovala.Lebedila si na kmenu stromu.




I koně tady můžete potkat



Cesta je velice příjemná a dojdeme po ní do lesíka.




Bleky samozřejmě vlezla do vody




Manžel koukal po houbách,ale neviděli jsme ani prašivku




















V rybníce je plno ryb





Zašli jsme se ještě podívat k rybníku Krčák.Je hodně zarostlý










Jedna fotografie od Rokytnického rybníka


Tady jsem vyplašila srnu s dvěma mladými.Jednoho jsem použila na výzvu a toto je druhý.


A nakonec ještě nějaké krajinky.






Příspěvek jsem dávala dvakrát.Poprvé jsem skončila v půl 11 večer.Musela jsem třeba u volavky dělat velké výřezy a tak jsem si s fotkami docela pohrála.V pokojíčku,kde mám počítač se přes den nedá být,je na jih a je tu nedýchatelno,tak mohu usednout až tak v osm večer.A když už jsem příspěvek chtěla dát publikovat,objevila se kočička a hupsla mi na klávesnici,jak to má ve zvyku.A příspěvek zmizel.Za celou dobu,co ji mám mě nikdy nerozlobila.Dnes jsem na ni byla naštvaná pořádně.Říkám si,příspěvek nebude,jdu spát.Nakonec jsem všechno nahrávala do půlnoci znovu,protože horkem bych stejně dříve neusnula.Nevím,na co mi šlápla,postupně vše ukládám,ale nezůstala ani čárka.
Vedra nepolevují a déšť u nás je  asi v nedohlednu.
Užívejte léta


38 komentářů:

  1. ahojky Jitka...Tvoje fotky mi urobili radosť... nádhera a tie zvierata krásne si ich zachytila....a tá ryba vyzera akoby ti chcela splniť želanie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko,to je dobře,že ti fotky udělaly radost.Vyslovit přání jsem zapomněla,byla jsem soustředěná na vodu.Děkuji

      Vymazat
  2. Ahojky Jíťo, přesně jak to napsala Slávinka i mě jsi udělala radost.Úžasné tvé záběry jenom lapám po dechu,volavka ti pěkně zapózovala a ne jen ona.Je vidět, že tě zvířátka mají rády proto neprchají,Slávka mi to sebrala také si to myslím o té rybě chi,chi doufám že jsi si něco přála a pokud ano, tak ať se ti vše vyplní.Ještě jednou děkuji měj krásný víkend a hlavně dávej na sebe pozor!🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,nepřála,nenapadlo mě to.Mám radost,když se mi něco takového podaří vyfotit,protože s mýma rukama je to horor.Děkuji za komentář

      Vymazat
  3. Nádherné fotky, Jituško! Hlavně ta zvířata, to skutečně smekám - skvělé úlovky!
    Máte úžasnou procházkovou trasu!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Není to tak,jak bych si představovala,ale pořád děkuji,že to mé ruce ještě svedou.

      Vymazat
  4. Jituško to je krásy je u vás nádherně.U nás v noci sprchlo a teď zase svítí sluníčko.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. To je tak krásná krajina ... ta se fotí sama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu.Fotila jsem to tady už asi posté a stejně neodolám

      Vymazat
  6. Jituško zdravím ahoj no zase krása podívána a ta ryba také tak jak píše Ivetka přála jsi si aspon něco ha ha nádherné fotečky děkuji hezký den a krásný víkend přeji ****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Nepřála,snad se tam budu muset znovu vypravit

      Vymazat
  7. Jitko, to byla pohodová procházka krásnou krajinou. Máš nádherné foto, jako vždy. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Potvůrka kočička, tolik fotografií, nedivím se, že dostala vyhubováno. Krásná uklidňující procházka. Rybníky já můžu. A zvířata jsi zachytila úžasně. I ta volavka se ti pěkně nakrucovala, aby byla na blogu. A ten odlet jsi zachytila, máš rychlou ruku. Moc pěkné. Brala bych to posezení na lavičce .-) Děkuji za procházku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Rychlou ruku nemám a ještě trpím třesem,takže s fotkama pokud si musím nasadit velký objektiv,který hůře udržím,jsem spokojená málo kdy

      Vymazat
  9. Ahoj, Jituš, opět jsem se díky tobě, dostala na krásnou procházku.Děkuji...♥

    OdpovědětVymazat
  10. Tak krásné fotky! Zvlášť ta volavka a ryby!
    Naše kočky taky milují klávesnice, občas něco nepíšou :)
    Hezký chladnější večer..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář.Kočičky jsou asi všechny stejný.Moje nemá ráda,když se ji nevěnuji,když zrovna ona chce.

      Vymazat
  11. Jitko, moc ráda jsem se tudy s tebou prošla, kočku příště nejprve pomazli a na počítač až pak? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji za radu.Ona skoro celé odpoledne spí a večer,když třeba sedám k počítači,tak je čilá a potřebuje drbat.

      Vymazat
    2. Jitu, tak ať se naučí na klávesnici všema čtyřma packama a můžeš jí diktovat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Tak to byla moc prima procházka.Úplné lovy beze zbraní :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. To je nádherný kus přírody, Krčák má své kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podtrosecká údolí jsou nádherná.Děkuji za komentář

      Vymazat
  14. Jitko, krásná procházka i krásné fotky. Užila jsem si ji s Tebou, kolem rybníků chodím ráda.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Mám to tady ráda a často sem jezdíme na procházky,hlavně taky,aby se proběhl pes

      Vymazat
  15. Nádherné fotečky jsi pořídila, Bleky si výlet také užívala.Hi hi hi Modřinka se vyznamenala, ale určitě jí bylo rychle odpuštěno 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Modřince odpuštěno bylo skoro hned.Jezdíme sem hodně kvůli Bleky potřebuje se pořádně proběhnout a tady nechodí ani moc lidí

      Vymazat
  16. Nádherné fotky s krásnou přírodou a živými tvorečky Jituško si nafotila 🌸❤️🌸

    OdpovědětVymazat
  17. Krásně jste se toulali. Moc hezké fotografie jsi pořídila. Ta volavka je krásná a hezky se Ti ji podařilo nafotit. U nás na Hrázi také občas jedna bývá, ale nikdy ji vyfotit nestihnu. Vždy než zaostřím a zmáčknu spoušť fotáku, je pryč. Přeji Ti krásný další letní týden.

    OdpovědětVymazat
  18. Znovu pekné prírodné fotky Jitka...u nás už druhý deň leje.... obrázky užz asi nerobíš, že?

    OdpovědětVymazat
  19. Janka,děkuji za návštěvu.U nás pršelo až dnes ráno.Obrázky už netvořím tři roky a asi už ani nebudu,ale bylo mi jich líto a tak jsem je převedla na nový blogspot.

    OdpovědětVymazat
  20. Zdravím Jíťo a hezké odpoledne přeji...tak jsem jukla no máš to zde nový kabátek pěkný i takto :-)máš ještě bleger další??Musím si tě najít.já si změnila vše celý blog úvodní obrázek jsem měla jiný ten se mi nelíbil tak pak předělala ale to je u mne normální předělávám i na 3x hihi...i mě to dělá nervy

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení