13.11.23

Krkonošský národní park

                                                     Krkonošský národní park je chráněné území o rozloze 385 km čtverečních založené 
                                                 v roce 1963 za účelem ochrany vyjímečnosti a krajinné hodnoty nejvyššího českého pohoří.  
                                                                   Ty krásné kopce,které jsme tolikrát navštívili obdivujeme už jenom z dálky.                                                                             










V Prkenném Dole se nachází tato krásná kaple sv.Anny.
Stojí tu od roku 1843.Stavba má zajímavě dřevěné zastřešení kapličky.
V roce 1968 prošla kaple rekonstrukcí






Pěkný penzion



Jsou tu připraveni na každé roční období


I na děti



Tento kostel sv.Jana Křtitele jsem zapomněla dát do příspěvku z Janských Lázní.
Ten se mi moc líbil.Je to novogotická stavba z 19.století.






                                                 V Horním Maršově jsem zavzpomínala na tatínka,který se sem jezdil léčit do plicní léčebny.






Dojeli jsme až do Pece pod Sněžkou.Ve městě se dá parkovat pouze na centrálním parkovišti,není možnost zastavení
a já si potřebovala jenom někam odběhnout.Tak manžel jezdil tam a zpátky,protože jsme jinak neměli
v úmyslu se tu zdržet.






                                                                                                           
                                                                                                      Navigace mě navedla na místo,které jsem potřebovala.


                                                                                                Tady z toho místa je za pěkného počasí vidět Sněžka.






Svoboda nad Úpou.Líbí se mi chaloupky roztroušené po kopcích.
Tady byly už jenom 2 stupně a z auta se mi moc vylézat nechtělo.
Naštěstí manžel topil a tak jsem vždy hupla do tepla.














Svoboda nad Úpou kostel sv.Josefa.



Prošla jsem se v lese,kde bylo velké mokro až jsem cítila vlhko v botech.
Vyjela jsem si v nevhodných.

















 
Na cestě domů se objevilo slunce.






Západ slunce byl krásně barevný,ale fotit z auto mně moc nejde.


To byl jeden hezký den v Podkrkonoší a v Krkonoších.
Až doma jsem zjistila,co jsem všechno opomenula.
Zase se tam vrátíme,naštěstí to nemáme daleko.
Snad bude nějaký den příznivý někam vyjet,ale jak začal listopad není
jeden den,aby nepršelo.Ale to je asi všude podobné.
Jak říká manžel,budeme bydlet a doma je práce naštěstí pořád dost.
Háčkuji,mám objednané knížky,renovuji kuchyňské židle a za chvíli si budu činčat byt na advent a když 
mezi tím zmáčknu občas spoušť na fotoaparátu budu spokojená.
Přeji Vám hezké dny


21 komentářů:

  1. Anonymní13.11.23 6:28

    Hezký den, Jituško, ten druhý kostel jsem ještě nikdy neviděla, díky za fotky, moc hezký výlet. MAru

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, Krkonoše znám opravdu jen okrajově, nejezdíme tam, zdají se nám přelidněné. Tvé fotky tedy mluví trochu jinou řečí a moc se mi nafocená místa líbí!
    Přeji hezký den a zdárné dokončení všech tvých projektů.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Do Krkonoš jsme jezdili na lyže. Jeden rok jsme tam jeli i v létě a nepoznávali jsme to tam. Se sněhem jsou jiné a bez sněhu jsou také jiné. Ráda jsem s tebou zavzpomínala. Na podzimní listí jsme dlouho letos čekali a já si ho užívám. Pěkné záběry.

    OdpovědětVymazat
  4. Krkonoše jsem několikrát navštívila, ale už je to dávno, přesto mi tvoje fotky dávnou minulost připomněly. Krásné podzimní snímky!!!
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný výlet. Krkonoše máme prochozené, Pec se hodně změnila, ale ten nevhodný vysoký dúm zvaný
    boží prst, ten tam straší pořád.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný výlet jsi měla Jíťo, krásné fotečky.Hezké dny ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško zdravím a za vše děkuji. Nádherné fotečky, parádní výlet ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Úchvatné fotografie 🍂🍁🎃😍🖤

    OdpovědětVymazat
  9. Měla jsi krásný výlet Jituš.Podzimní fotky z Krkonoš jsou kouzelné,užívej si ještě podzimu než přijde opravdová zima..

    OdpovědětVymazat
  10. Díky Tvým fotografiím uvidím, jak to tam vypadá. V Krkonoších jsem sice byla, ale neznám je. Je to daleko a nejezdíme tam. Máme blíže několik pohoří, která nám ty "kotáry" vynahradí. Jste správná dvojka, že si takhle zajedete na výlet. 👍

    OdpovědětVymazat
  11. Výlet do Krkonoš není pro nás nic nemožného, ale abych pravdu řekla, tak letos jsem tam vůbec nebyla. Myslím, že tím směrem jsem byla nejdál ve Svobodě n.Ú. :-) Pěkně jsi nám to vaše cestování nafotila !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, krásný barevný výlet. Podzim se předvádí a ty to moc pěkně fotíš.
    Měj se krásně. Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Jitulko moc hezký výlet a děkuji za fotečky prohlédla sem si je opatruj se hezké dny podzimu je už chladno ..

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím Jitu, moc povedené a nádherné fotečky. Děkuji že jsem se opět mohla pokochat a také velmi díky za vzkazík v mé knize potěšila jsi mne moc.Opatruj se a krásné dny přeji♥

    OdpovědětVymazat
  15. Tam už jsem hoooodně dávno nebyla. Jituško, děkuji za pozvánku do Pece pod Sněžkou a na jiná krásná místa. Vyřešili jste to s parkováním skvěle. Jen nevím, zda by byl tak ochotný můj manžel jezdit tam a zpátky. :-D I před nevlídné počasí jsi pořídila pěkné fotky. mají atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  16. V Krkonoších jsem nikdy nebyl, ale říkal jsem si, že bych aspon do Jilemnice zajet měl. Pěkná bouda na prodej, ale na dožití klidného stáří moc velká. Já si plánuju malinký dobře zateplený domeček na mém pozemku se sociálním zařízením, kde se vejdu já, můj kocour a sporák na klest a šišky. Držet velké baráky to je sebevražda, to tak pronajmout pro větší rodinu s dětmi.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Jituško, dnes to jsou pro mě všechna místa známá, ráda jsem si je u Tebe připomenula. Tvoje renovace židlí mne zajímá, třeba nám ji ukážeš. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  18. Jituško, krásný výlet.A nádherné podzimní fotky.Moooc se mi líbí ❤️

    OdpovědětVymazat
  19. Jitko, hezký podzimní výlet

    OdpovědětVymazat
  20. Moc pěkné fotky Jituško ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení