21.11.23

Opět mezi kapkami deště

                                 Počasí nám pokazilo v minulém týdnu nějaké výlety.V Liberci a v Mladé Boleslavi hodně pršelo a tak jsme dál už nejeli

                                                   a jako náhradu vzali za vděk obchodními centry a něco nakoupili,Vánoce se blíží.Procházky mi na rozdíl od manžela chybí.

                                      V pondělí jsme byli ve městě a vylezeme z obchodu a obloha se trochu rozjasnila.

                                      Tak říkám manželovi,aby jel aspoň k rybníkům v Příšovicích a chvíli jsme se prošli.

                                           Za městem bylo vidět,že asi všude neprší,dál na západ bylo skoro jasno.

                                                                                  Mračna se drží hlavně nad Libereckým krajem a Krkonoši.                                                   


                             Není to pravý podzimní den?Právě ta klidná melancholie,kterou miluji - díky níž život a příroda souzní.

                                                                                                                                                              George Eliot                                                                               










Labutě se pomalu přesouvají do zeleně.V zimě jich tu bude plno




Podzim byl vždy mým oblíbeným ročním obdobím.Čas,kdy všechno propuká
v poslední krásu,jako by si příroda celý rok šetřila čas na velké finále.

                                                         Lauren DeStefano






Všiml jsem si,že podzim je spíše obdobím duše než přírody

                               Friedrich Nietzsche






Všechno listí padá a padá,jako by se zamilovalo do země.
                      
                                           Andrea Gibsonová       


Na louku už jenom v gumákách,na některých místech stojí už voda


Nemohla jsem se přes mokro k rybníku dostat




I když je pořád zataženo,nějak to k listopadu patří.Mám takové zasmušilé počasí i ráda,ale déšť by už mohl přestat




Každý lístek ke mně promlouvá blahem,když se třepotá
z podzimního stromu

                                                Emily Bronte


Fotografie nejsou nejostřejší,protože stejně každou chvíli mrholilo a manžel nade mnou držel deštník.
Ale,když už jsem se rozhodla,že budu fotit,tak jsem fotila.
Mějte hezké dny

18 komentářů:

  1. Vybrala jsi citáty, které se k Tvým fotkám hodí. Listopad není mým oblíbeným měsícem, ale něco do sebe má. Procházka přírodou, byť i zamlženou, je OK.
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní21.11.23 8:39

    Jituško, nádherné věty k fotkám, tahle se mi moc líbí.
    Všechno listí padá a padá, jako by se zamilovalo do země.Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Asi jsme naladěné na stejnou notu. Podzim mám ráda, asi je to tím, že jsem se na podzim narodila. A to listopadové počasí si užívám, no prostě mimoň. Potěšila jsi mě krásnými citáty, které souvisí s fotkami. Připravila jsem něco na advent, ale nebudu předbíhat. Díky za krásný příspěvek a měj se krásně. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to, že v celé republice je teď deštivo, ale stačí málo a hned máš krásné fotky!!!Ano, příroda je krásná v každém období a tobě se podařilo její krásu zachytit. Přeji krásné dny.
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško zdravím nádherné fotečky jsi zase nafotila a ty citáty super k tomu také u nás pršelo včera dnes už ne ale je všechno mokré ještě potřebuji sem tam shrabat listí ale je to mokré opatruj se hezké odpoledne přeji ..

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, fotky jsou přímo výstavní, opravdu moc krásné. Jedu už třetí kolo 😀🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
  7. Tedy já nesouhlasím ani s jedním klasikem, takový podzim jako je teď přímo nesnáším. A máš pravdu, pršet by už mohlo přestat. Cápat do práce mezi kalužemi kdy vítr bere deštník nepatří k mým oblíbeným disciplínám....

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, u nás skoro neprší a když ano, jsem ráda, bylo velké sucho, dnes jsem přijela od doktora z Prahy a na půlce města pršelo a od jihu polovina suchá.Ani v zimě se sněhem to tu nemáme kdovíjaké. To pak musíme do hor nabo na Vysočinu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Podzim mám ráda,ale jen když je barevný a slunečný,deštivé a pochmurné dny nemusím,působí depresivně.Fotky ale moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš, tak to jsou opět povedené fotografie - šikulka jsi♥ Ty citáty také moc hezké i hodí se k tvým fotečkám. Měj se moc hezky♥

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ráda jsem se podívala na Tvé fotky :) a přečetla podzimní citáty :) a zas viděla kostelík ve Všeni :) Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky, trefné citáty! Parádní příspěvek, Jitu!
    Před chvilkou jsme přijeli z Vysočiny - pršelo nebo alespoň mrholilo tři dny v kuse :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky Jíťo, moc pěkné fotky. Někde jak je ještě svěží tráva a někde barevná krása. Super. Deště už je dost ⚛ ღ ♥ hezký večer ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Jitko, krásně podzimní fotky. Já mám podzim ráda, takže jsem se kochala...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  15. Jituš, Ty když se rozhodneš fotit, tak vyjedete a fotky vždy máš! 😀 Musím říct, že u vás je hezky, i když je škaredě. To také zní jako citát, mimochodem s těmi citáty se mi to hodně líbí.
    Přeji další fajn výlety, už bez deště. 🍀

    OdpovědětVymazat
  16. Jituško, moc pěkné podzimní fotky. labutě u nás vidět nejsou.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné fotky podzimu ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Jituš, super fotečky, u nás také hodně pršelo a takové denně uplakané počasí nemám ráda ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení