28.11.23

Dárečky

                                                            Nejdříve začnu milou knížkou veršů od blogerky Lenky,kterou jsem si u ni objednala.

                                                                                      Vždy mě potěší,pokud se někomu podaří splnit  si sen.

                                                                     Lenky verše mi byly vždy hodně blízké,tak nějak jsem to vždy i cítila sama.

                                                                                   Podobné knížky veršů mám už od dalších dvou blogerek.

                                                                                                                              





Strana 46 mě dojala a udělala neskutečnou radost.



Leni,moc děkuji


Počasí u nás už delší dobu zlobí a tak hodně čtu,koupila jsem si tři knížky od 
Jiřího Březiny.Rozečtenou mám první Mizení.Už kvůli kamarádce,které jsem napsala děj ji
potřebuji rychle dočíst,abych ji mohla informovat.Ovšem dávám teď více
času háčkování.Uháčkovala jsem pro vnučky od syna,jsou to velké čtenářky záložky do knih.
A protože mají ještě mladší sourozence,tak jsem uháčkovala i pro ně a to kočičky.







A pro dceru a moje starší vnoučata jsem uháčkovala spací ponožky.
Budou mít nožky pěkně v teple.








Každý rok háčkuji na zimu ponožky, letos jsou podle Krampolínky.
Má video na Youtube i odkaz na popis na svých stránkách.
Nakoupila jsem si dost příze a tak háčkuji dál.
Jak záložky do knih,tak i ponožky.
Hlídám mladým Lakyho a tak nezanedbávám ani procházky venku.
Sníh už zmizel a je velké mokro a hlavně bahno.
Pořád čistím tlapičky.Laky je,jak medvěd.Má neskutečnou sílu,takže se s ním neustále
přetahuji o vodítko.Je to hrozný paličák.Neposlouchá,je vidět,že předchozí majitelé
se mu moc nevěnovali.Proto se ho dcera ujala,ale zatím se jim nepodařilo ani přesto,že se celá rodina
věnuje kynologii naučit základní pokyny.Laky má svoji hlavu a bude to trvat asi delší čas.
Jinak vypadá nevinně.


.
Dnes skoro celý den drobounce sněžilo,ale sníh se na mokré zemi nedrží.
Za pořádným sněhem se budeme muset vypravit zase do hor.
Mějte se hezky

18 komentářů:

  1. Jitko, ty teda opravdu nezahálíš. Ponožky na spaní jsou super a záložky do knih budou určitě milým dárkem. Laky je nádherný, asi to opravdu bude chtít hodně trpělivosti. Měj se hezky, pá 🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, konečně jsem se dočkala, to co mám u Tebe tak ráda je nádherné, ty záložky jsem nikdy neviděla, je to krása se na to dívat a Laky je sice neposlušný,ale krásný. Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, líbí se mi háčkované výtvory, ale ty psí oči, ty vedou. To je pohled! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško jsi moc šikovná, krásné záložky i ponožky a pejsek je krásný ☃️🌲🌨️

    OdpovědětVymazat
  5. Dárečky jsou krásné, ale psovi nikdy neodolám - to je láska největší. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, ty jsi tedy pilná (chtěla jsem napsat pletařka, ale když háčkuješ, tak by to nebylo přesné a označení někoho, kdo háčkuje mne nenapadá :D).
    Laky je možná svéhlavý, ale velký fešák a sympaťák
    A jsem zvědavá, jak se ti bude líbit Březina. Dvě z těch tří knížek jsem četla, tu na fotce prostřední (Na kopci) ještě ne.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, obdivuji tvou vytrvalost, naháčkovala si moc krásné dárečky.
    Lenčinu knížku takto vidím poprvé, je moc hezká i na pohled a osobní vzkaz - to je milé!
    Laky je fešák a určitě brzo přijde na to, že se vyplatí alespoň trochu poslouchat :o) O tvrdých hlavách u pejsků něco vím :o)
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jituško Laky je krásný pejsek, ty oči ! Jsi šikulka, ale to vím už dávno - záložky a ponožky jsou toho důkazem, milé dárečky to budou. Také celoročně vyrábím ponožky, ale pletené. Stále mám nějaké na jehlicích. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. A zapomněla jsem na knížku veršů od Lenky, je talentovaná a ten vzkaz je hezký ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Vzkaz od Lenky v její knížce veršů Tě tedy musel hodně potěšit ! Háčkované dárky máš moc pěkné, zaujaly mne háčkované ponožky, já je pletu, ale asi si vyhledám popis na háčkované a taky je zkusím.
    Laky je moc krásný. Molina od syna taky není až tak poslušná a to ji mají od malinka. :-).
    U nás máme od neděle stále zasněženou krajinu, kdyby takové byly dny Vánoc, nezlobila bych se. Jenže silně o tom pochybuji.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Lenka krásně spojila fotografie s verši. Pěkná knížka. A ty jak vidím také nezahálíš. Jsi šikovná. Ponožky na noc si už dávám také. Mám pořád studené nohy a nemohu je zahřát.

    OdpovědětVymazat
  12. Dnešní článek je opravdu plný inspirace! Přeju hezký Advent. A co se týká toho neotvírání počítače? Možná to za chvilku bude nutnost. Po přečtení článku o tom kolik stránek na internetu může být podvržených. Je to hrůza, že se takto lidi pro obohacení a nebo jiný prospěch či žert chovají a internetové prostředí jim v tom nahrává.

    OdpovědětVymazat
  13. Z tvého dnešního příspěvku je vidět, že je spousta šikovných rukou a hlav a to je moc dobře. Než se nudit nebo se dívat na televizi, je mnohem lepší něco pro sebe či druhé udělat. A to se tady povedlo. Šikulky!!!!
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško zdravím, děkuji za komentíky. Jituško jsi šikovná, parádní dárečky pod stromeček, Lenčina knížka vypadá také dobře a Laky je nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jitu, knížka musí být zajímavá a ty ponožky super, škoda že mi ruka neslouží jinak bych si také uhačkovala jsem stále zmrzlá hihi. Díky za komentáře ♥ Pejsánek je úžasný hnedle bych ho pomuchlovala♥👍⛄Opatruj se, já konečně jsem se dala do pečení ale nebudu perníčky dávat na blog jelikož vypadají příšerně🤣

    OdpovědětVymazat
  16. Knížka od Lenky je krásná a osobní vzkaz ten potěší na duši a zahřeje u srdíčka. Pěkné dárky tvoříš a ten chlupatý rošťák bude vyžadovat trpělivost. Pěkné dny přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  17. Kniha od Lenky vypadá velmi hezky. Jíťo jsin šikovná. Líbí se mi záložky i ponožky. Laky to je kus krásného chlapa. Pěkné dny ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Kniha Lenky vypadá dobře, krásně si tvořila Jituško ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení