14.2.19

Na konci Valentýnského dne

Dnešní ráno bylo pošmourné,mokré a mlhavé.Kolem poledne se vše změnilo.Obloha se úplně vyjasnila a bylo docela teplo.Později odpoledne jsme potřebovali zajet k mladým na Olšinu,ale protože ještě někde seděli a dávali si něco dobrého ke svátku Valentýna jeli jsme se projet k vrchu Mužský.Bylo před pátou hodinou a za chvíli mělo zapadat slunce.Cestou mi manžel vyprávěl,že mi chtěl koupit jablka,která mám ráda a denně schroupám aspoň dvě a došly mi.V prodejně vidí jablka za 19,90,tak naložil do košíku pět.U pokladny mu paní říká,to jsou Valentýnská jablka a 19,90 stojí jedno jablko a je na něm napsané Miluji Tě.Toho si manžel nevšimnul,protože brýle na čtení u sebe nenosí.Tak je vrátil zpátky.Chi,chi.Ale vzal mě na Valentýnské focení.






Krajina je zahalená do žluto oranžového oparu



Hrad Bezděz






Měsíc mezi linkami


Před Dnebohem jsem pěkné skály a tak jsem se rozhodla.že na ně vylezu,abych měla zajímavější fotky.











Fotka je tmavší,je focená s větší clonou.Pořád něco zkouším.



Slunce zapadá.


Před Olšinou už se schová úplně




Je odtud vidět i na Ještěd


Drábské světničky.Jsme na Olšině


6 komentářů:

  1. Jíťo máš do sbírky další série krásných fotografií - super. Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky Jituško******** u náš už sníh také není

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotografie Jituško. My se chystáme v sobotu do Brtníků na ledopády, ale ještě nevím, jestli to manžel nevzdá...Je to skoro deset náročných kilometrů zasněženým a dost kopcovitým terénem.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení