9.2.19

Tvarohové muffiny

Na víkend máme vnučky a tak jsem společně s něma upekla tvarohové muffiny,které máme rádi.Ze začátku jsem jim říkala muffiny s překvapením.Překvapením byla tabulka čokolády uvnitř.

Recept je tak na 12 muffinů.

 2 vejce,1 vanilkový cukr,100 g cukru krupice,250 g měkkého tvarohu,100 ml oleje,200 g hladké mouky,1/2 prášku do pečiva,podle potřeby mléko.Hořká čokoláda.Peče se 20 minut v horkovzdušné troubě na 190 stupňů.






Po odpolední procházce k dobrému čajíčku a nebo kávičce.Dobrou chuť.

8 komentářů:

  1. Omlouvám se, psala jsem komentář na mobilu a vylétly z toho nesmysly....Máš je moc pěkné a určitě i výborné. Muffiny nepeču nemám na ně formu. Peču spíše klasické kynuté buchty. Teď máme tvarohové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Já nepeču pravidelně,ale ráda zkouším hlavně nové recepty.

      Vymazat
  2. Jééééééééééééé to je super vnučky určitě maji radost někdy to také upeču a le vice peči listové tyčinky a šátečky to maji rádi ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Z listového těsta také peču všechno možný,sladké i slané.Máme ho rádi.

      Vymazat
  3. Týýýýý jó děláš chutě hned po ránu, paráda 💖⋰⋱★ ★⋰⋱💖

    OdpovědětVymazat
  4. Leni,děkuji.Sladké mám hrozně ráda,ale krotím se,tloustnu jedině po sladkém.

    OdpovědětVymazat
  5. hezké muflinky ***** děláš mi chutě ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení