1.2.19

Vazoveckým údolím

Na pátek byla hlášena změna počasí a proto jsme s kamarádkou narychlo naplánovaly výlet do Vazoveckého údolí,kterým protéká stejně jmenovaný potok.Vazovecké údolí končí u Bartošovy pece,ale ta nebyla na programu.Chtěla jsem pátrat podél potoka po ledové kráse.Vloni jsme tu objevili s manželem a vnučkami nádherné rampouchy.Abychom si cestu z Turnova zkrátily,od nás je to  asi 7 km, svezly jsme se jednu stanici vláčkem do Dolánek.Letmo se podíváme na Dlaskův statek,ale ten nefotím,fotila jsem ho nedávno,když jsme tu byly také spolu.Pokračujeme podél Abelova mlýna do Vazoveckého údolí.Cestu nám lemují chaloupky a my se těšíme až budeme v lesíku.Je tady dost sněhu a parádní ticho.

Na skále objevujeme první rampouchy

A už jsme na místě,které jsem hledala.Voda,která stéká po skalnatém kopci tu dole vytváří nádhernou podívanou.

Bartošova pec,kde je penzion.Dál nepůjdeme a tak se pomalu vracíme zpět.

Sluníčko nám svítí na cestu a mně akorát do objektivu.

Začínám si všímat drobných detailů,které tak ráda fotím.Jsem tím tak zaujatá,že dvakrát málem spadnu do potoka.Představa namočených bot není příjemná.

Zpátky se couráme,povídáme,protože na vlak do Turnova máme ještě dost času.
Jsme rády,že jsme si užily zase jedno hezké odpoledne.

1. Jitule,nádherné fotky,umíš.Díky

2. Super fotečky, rampouchy nemají chybu ♥♥♥💐🌹🌷 ♥♥♥

3. Tak to teda ty rampuchy nemaji chybu také souhlasím s Lenkou zase super jsi to nafotila šikulko moc se mi líbí *******************************

4. moc pěkné fotky Jituško*******

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení