17.2.19

Slunce nad Žabakorem

V sobotu jsme jeli do Mnichova Hradiště.Bylo po deváté hodině a slunce už bylo docela vysoko.V kabelce jsem měla foťák a tak jsme udělali malou zastávku.Na rybníku se nedávno bruslilo.Teď už by to bylo o strach.









5 komentářů:

  1. Žabakor. Nádherný rybník hned u vlakové zastávky Březina. Odtud jsme šli na Olšinu a nahoru na Příhrazské skály a Drábské světničky. Mám to jako spořič obrazovky. Tam se mi moc líbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotografie moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotečky, jééé to musí být příjemné posezení v altánku - super 🥀🌷🌼❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  4. Leni,děkuji.Bohužel.Je to pozorovatelna ptáků.kteří hnízdí okolo rybníka.A když jsem vlezla dovnitř,tak tam byl pohozený velký černý pytel napolo vysypaný odpadků.Dostala jsem vztek,jaký jsou lidi víš,co.Ještě,že jsi mi to připomněla,chtěla jsem dát fotku na Facebook.Asi to ještě udělám

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení