26.4.19

Háčkované polštářky

V poslední době jsem propadla háčkování.Začala jsem ponožkami a možná skončím u háčkované deky.Zatím jsem si uháčkovala polštářky.K šedé sedačce se myslím barevně hodí.Háčkování mně vyhovuje více,jak pletení,i když jsem kdysi hodně pletla,ale teď mě bolí zápěstí.Ruční práce mě bavily od mládí.Nakonec všichni,kdo jste v mém věku,tak víte,jak to bylo s oblečením.Když jsem chtěla něco hezkého na sebe a děti,tak jsem to ušila.Svetry jsem pletla i na manžela.Naučila jsem se všechny ruční práce,které v té době frčely.Drhala jsem,vyšívala,tapikovala,dokonce jsem se naučila i paličkovat.Chodila jsem pořád do práce,ale nikdy jsem nebyla velký spáč a tak jsem všechno tvořila po večerech a nocích.Ruční práce jsou velká relaxace.Zjišťuji,jak mě háčkování uvádí do klidu a pohody.A protože obrázky už netvořím a trochu mně chybí vidět za sebou něco hezkého,tak se realizuji zase jinak.Začala jsem také renovovat staré křeslo,které jsem získala z pozůstalosti od známých.jak to dopadne uvidíme.Třeba se také pochlubím.

Každý polštářek je háčkovaný jiným vzorkem.Učím se je podle videí na Youtube,kde je hodně návodů.


Zadní strana háčkovaná není a k tomu jsem použila šedou deku z Kika asi za 60 korun.Měla obšitý okraj a to mně vyhovovalo..Polštářky jsem sešívala ručně zadním stehem.


Když něco vytvořím,mám radost.Už se těším,že si nakoupím další vlnu a budu zase něco tvořit.
Mějte hezké dny


10 komentářů:

  1. Jíťo ty šikulko, je to pecka 🌹🥀🌷🌼❤❤❤nádherně sladěné, to čubrním a obdivuji. Já jsem nikdy na ruční práce nebyla, moje babička ano, ta háčkovala dečky, záclony atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.My jsme všechny sestry docela šikovné na ruční práce.Možná díky babičce,byla švadlena.Maminka neuměla přišít ani knoflík.

      Vymazat
  2. Jitko, polštářky jsou parádní a k sedačce se hezky hodí. Jsi fakt šikovná.
    Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. No Ty jsi ale šikulka. Já jsem měla dost práce na zahradě a doma mě čekala kupa prádla na žehlení. Po výletech se mi to nahromadilo, protože jsem jen prala a tak jsem teď o aktivity doma i na zahradě neměla nouzi. Konečně nám pořádně zapršelo a všechno se zalilo...Teď to hezky poroste...a také tráva a plevele...Bude zase práce na zahradě dost.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, super polštářky.
    Já tu mám rozpárané díly starého svetru, stačí jen sešít a dát knoflíky a furt se nemůžu dokopat.
    Krásnou neděli ❤

    OdpovědětVymazat
  5. super polštářky, jsi šikulka********

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení