1.4.19

Vše,co se probouzí

Courala jsem kolem cvičáku a fotila,co mě zaujalo.Našla jsem pomněnky,fialky,ale všude bylo nejvíce jehnědů.Jaro je v plném proudu a všechno se probouzí.

Staré odchází a nové se probouzí






Detaily mě baví






























Bodláky asi zrovna nejsou jarní motiv,ale zaujaly mě




Jaro,jsem ráda,že jsi tu


12 komentářů:

  1. Moc hezké fotografie Jituško. Také mám ráda detaily.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní03.04.19 7:02

    Ahoj Jituš,nešlo mi tu napsat jméno,tak jsem jako anonymní,ale nedalo mi to a musím komentovat.Fotky jsou nádherné,jsi šikula.To si teď na jaře užiješ.Měj hezké dny Fany

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fany,děkuji.Moc se v tom přihlášení nevyznám,ale aby jsi sem mohla napsat jméno musela by jsi mít asi profil na bloggeru a to je zbytečný.

      Vymazat
  3. Nádherné fotky ♥♥♥🌹🌻🌹 jaro je stejně nejkrásnější :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Určitě je jaro nejkrásnější

      Vymazat
  4. Ahoj Jituško zdravím no fotečky máš nádherné moc hezký jsi to nafotila *************************************

    OdpovědětVymazat
  5. perfektní fotky ******, krásné jarní rostlinky*******

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné detaily jara, moc se mi líbí************************************

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení