16.4.19

Jahodový nanuk

Když jsou u nás vnučky honí je často mlsná.Já se k nim vždy přidám a vymýšlíme,co si uděláme dobrého.Vždy něco upečeme a protože jsem koupila formičky na výrobu nanuků,tak bylo jasné,že vyrobíme ještě nanuky.Přípravy se ujala Valinka.Měly jsme doma jahody a tak bylo rozhodnuto.Nanuky budou jahodový.Jahody se rozmixují,ale ne na úplnou kašičku.Dále se smíchá tvaroh s kysanou smetanou a nebo šlehačkou,osladí a přidají se rozmixované jahody.Hotová hmota se naplní do formiček a dá zmrazit do mrazáku.Trochu nám dalo ze začátku práci,jak vytáhnout nanuk z formičky,ale od toho je chytrý internet.To zjistila zase Sabinka,že se formy na chvíli ponoří do teplé vody.A nanuky jsme vytáhly v pohodě.Byly moc dobré.Už jsem je dělala opět,tentokrát jsem přidala kakao.Kupované ovocné nanuky nemám ráda,jsou přeslazené a proto si je doma  moc nesladíme.Akorát si koupím lepší formičky,jednotlivé.Vnučky jsou moc šikovné.





Mlsáme i hodně ovoce.





10 komentářů:

  1. Jéééééééééé také tak děláme nanuky mám ty formičky na to vnuk má rád vodnate máte je nádherné ta formička je moc hezká já je mám takove placate jak jsou nanuky ale ten tvar je super hezký den přeji ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím právě koupit jiné formičky,jednotlivé.Musím se po noch podívat na internetu.Abychom byly na léto připravený

      Vymazat
  2. To jsou skvělé nápady 🌹🥀🌷🌼❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tak tady se nádherně mlsá....

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, vypadá výborně a určitě i tak chutná ♥

    OdpovědětVymazat
  5. to je supeeer******** asi v létě vyzkouším ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení