25.4.19

Výlet na kole

Jeden velikonoční den jsem měla sraz s kamarádkou v Chloudově,je to část Koberov asi 12 km od Turnova.Manžel mě tam odvezl s kolem,protože dál jsme pokračovaly s kamarádkou na kolech.Chtěly jsme se dostat na Malou Skálu na cyklostezku,odkud jely vnučky na kolečkových bruslích,tak jsem doufala,že se s něma někde setkám.Foťák jsem si vzala sebou a měla ho pečlivě zabezpečený na košíku na kole v brašně.Na kole tak často nefotím,nejde to všude zastavit,kde by se mi líbilo.Na silnicích je pořád provoz a na cyklostezce to bylo ještě horší.Krom cyklistů zde jsou i bruslaři online a hodně chodců,se psy,s kočárky,tak se musí opatrně.

Z Chloudova je pěkný výhled na Železný Brod a okolní vesnice a dokonce i na Krkonoše.



Dole je Železný Brod












Z Chloudova jsme jely na Prosíčka,kde je zase krásný výhled na Suché skály a dokonce je vidět i na hrad Frýdštejn.






Z lesů vyčnívá hrad Frýdštejn





Bílé vrcholky Krkonoš.Sníh se tam pořád drží,což jsme viděli na fotkách,které posílal vnuk z Pece pod Sněžkou,kde byl s přítelkyní na chatě.





Dole Malá Skála,tam míříme.Vlevo je vidět skalní hrad Vranov - Pantheon.



Pokračujeme na Malou Skálu


Na Malé Skále je plno,kemp kam jsem jezdila s vnoučaty zaplněný karavany.Mizíme směr Rakousy do Dolánek a tady se s kamarádkou loučíme.V Dolánkách jsou Velikonoční slavnosti a tak si oddychnu,když to tady projdu vedle kola,protože jet na něm se nedá.Velké množství aut,cyklistů a chodců. A jsem ráda,když jsem na cyklostezce podél Jizery do Turnova.Vnučky jsou někde za mnou a tak na ně počkám na Lukách v Turnově.


Od jezu v Dolánkách se Jizera dělí ještě na náhon a podél něho jde cyklostezka a tam zamířím i já.Jizera pokračuje dál vpravo.





Cyklostezka podél Jizery je příjemná,ale lépe by tady bylo ve všední den.Uhýbám fotoaparátem,abych na fotkách neměla další lidi.Je tu provoz " jak na pražským mostě".




Pohled na klidný náhod Jizery




Místy kvetou sasanky












Skrz stromy zahlédnu zámek Hrubý Rohozec



Vezmu to kolem kynologického cvičiště







Zámek Hrubý Rohozec


Vnučky jsou někde za mnou,zdržely se se synem v Dolánkách a tak pozoruji,co se děje v trávě a co vše tady kvete.Slunce hodně pálí,hledám stín.










Pozoruji včelku




























V trávě se něco děje




Objevila se i sojka a docela mi zapózovala





Z Luk je vidět na Základní školu ve Skálově ulici,kam jsem chodila do školy i moje děti.Vpravo je nově opravená budova,kde sídlí část městského úřadu.


Věž kostela sv.Mikuláše.


První dorazila Valinka.Volám manželovi,že už jsme pohromadě,aby pro nás přijel.Vnučky si rády sundávají brusle,bolí je nohy a já se na kole přes město bojím.Je to zde i samá objížďka,u nás do ulice je uzavřen železniční viadukt a tak se musí odbočit už ve městě.A motat se tam s kolem to není nic pro mě.


Užili jsme si krásný sváteční den.



7 komentářů:

  1. Týýýý jó to musel být parádní výlet, nádherná příroda i květena 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotografie z nádherného výletu. Stihla jsi toho na kole opravdu hodně. Pěšky se toho tolik nezvládne. Je to vsechno krásné čerstvé a voňavé. Nádherné fotky vcel na pampeliškách, rozkvetlé stromy, výhledy na Suché skály. Opravdu super. Krásné jsou všechny fotografie. Ještě se k nim vrátím na PC a prohlédnu si je podrobně a ve velkém formátu.

    OdpovědětVymazat
  3. parádní výlet i krajina, pěknééé fotky*******

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná příroda, jaro je kouzelné ♥

    OdpovědětVymazat
  5. No jéje, to já se také moc těším, až budeme konečně moci vyzkoušet náš nový nosič kol. Jen je to teď takové složité, protože je žena stále v práci a děti se neustále učí doma. No, uvidíme, kdy to konečně pojedem provětrat - snad už tento víkend :-) Dám vědět!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení