1.5.20

Když končí den

V týdnu jsem jedno odpoledne vyrazila na kole k sestře podívat se jak se švagrem zrenovovali zahradu u domku.Likvidovali živý plot z přerostlých tůjí.Mají to moc krásné.A protože jsem odjížděla od sestry v půl osmé a sluníčko pomalu zapadalo,rozhodla jsem se,že pojedu za západem slunce.Tentokrát jsem dojela hodně daleko,až jsem myslela,že jsem se ztratila.Ale všechno cesty vedou do Turnova a tak i já tam nakonec sice už za tmy dojela.





Příhrazské skály a vidět je i kostelík na Všeni





Podél silnice kvetou stromy



Hrad Bezděz


Kopec Ralsko



Na kurzu fotografování nám říkali,že je lepší fotit slunce přes větvičky a tak si to užívám.






Ještěd



Lavička na docela osamělém místě





Den končí



A slunce je schované



Okolní krajina začíná temnout a tak kontroluji světla a navlékám na rukávy a nohavice odrazové pásky a šlapu domů,kam přijedu skoro za tmy.
Začínají májové dny.Snad se vše trochu uklidní.Mějte je krásné a klidné


35 komentářů:

  1. Jitko, nádherná cesta za západem. Ty fotky zapadajícího sluníčka nad chalupou jsou úžasné, opravdu stálo za to, si trochu zajet a užít si nádherný podvečer.
    Měj prima květen. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Nechci fotit pořád ze stejných míst a tady na tu stranu je velký rozhled a tak se západ slunce lépe fotí.

      Vymazat
  2. Jituško, moc povedené! cyklistice zdar!
    Koukám, že s tebou už mám v Turnově dva milé lidi!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Také někdy do Turnova,srdce Českého ráje zavítej

      Vymazat
  3. Jitko, moc krásný západ. Taky se z terasy kocháme západem sluncem nad Vysočinou. Potěšení na konci dne.
    Krásný sváteční den.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.To se máš.Od sestry je také docela vidět a nejlépe to má dcera,ta fotí ze zahrady

      Vymazat
  4. Moc krásné fotografie Jituško. Západy slunce se Ti moc povedly. Moc krásnou projížďku sis udělala. Nádhera. Přeji Ti krásné májové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou nádherné fotky,krásná příroda.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, Jituš, to jsou nádherné fotky...., a ty umíííš! Měj se fajně a opatruj se, díík za písmenka...♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, nádhera! Bydlíš v krásné krajině a ještě to umíš báječně zdokumentovat, včetně západu slunce.
    Přes ty větvičky je to opravdu krásné.
    Přeju prima prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,děkuji moc.Přes větvičky fotit je zajímavé,hlavně,když není na obloze žádný mráček.

      Vymazat
  8. Krásně ses projela Jituško a udělala nádherné fotečky.Děkuji za podívanou.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotečky!!! Moc ráda jsem se s Tebou projela. Na kole jezdím ráda a taky s foťákem :-)-
    Hezké dny,Jitko!
    Hanka(bavi-mne-to)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Na kole bych jezdila více,ale přes město se bojím a tady mám okolí už hodně projeté.

      Vymazat
  10. Tyhle chvilky miluji, to zlaté světlo, taková ta chvíle, kdy se jakoby všechno uklidní... nádherné fotky!
    Jituško, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Mám také ráda to zlatavé světlo,když se slunce loučí

      Vymazat
  11. Krásné májové dny Jíťo přeji. Fotečky krásné, západ slunce nemá chybu - super 💕🌺🌼🌞🌷🌞💕

    OdpovědětVymazat
  12. Jituš, to jsou krásné fotky. :-D Mají úžasnou atmosféru. Miluju barvy oblohy při zapadajícím slunci.
    Měj krásné květnové dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Podvečerní snímečky se moooc povedly!👏👍
    Můžu se zeptat, kde jsi byla na kurzu focení?
    Přeji hezký májový víkend.🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo,děkuji.Na kurz mě přihlásila dcera u univerzity třetího věku u nás v Turnově.Bylo to pro mě velmi poučné a bylo k tomu i pracování v Zoner photo studiu,kam si ukládám fotky.

      Vymazat
  14. NÁDHERNÉ FOTOGRAFIE JITUŠKO********** tak od včera máme na zahradě 2 kamerunské ovečky a 1 beránka. Zatím jsou dost plachý a tak se mi nepodařilo je vyfotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.To je krásné mít na zahradě ovečky.Oni si zvyknou.To budete mít na jaře jehňátka.

      Vymazat
    2. Bohužel Jituš, mladí to přes zimu nechtějí a mají domluveno , že je dají známým do restaurace. Nemohu jim do toho mluvit.

      Vymazat
  15. Jitu, klobouk dolů za tak úžasné záběry. Moc krásně jsem se s Tebou projela tak nádhernou krajinou. Moc za to děkuji a krásný večer ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,děkuji.Já si s focením hodně vyhraju

      Vymazat
  16. Nádherné fotky, je vidět, že opravdu umíš ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  17. Jíťo tak to jsou opět povedené fotografie moc se mi líbí a děkuji za příjemné pokochání!♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení