8.5.20

Po nočním dešti

Po nočním dešti jsem se jedno ráno vydala hledat kapky na všem,co v sídlišti kvete.Vykvetly šeříky a tak jsem se vydala nejdříve k nim.










V předzahrádce kvetou rododendrony





U potoka

















Dnešní sváteční den se vydařil.Bylo krásně slunečno.Hledali jsme další vodní mlýny.Výlet plánujeme i na zítřek.Když je hezky,zákaz volného pohybu zrušen,tak si to užijeme.My stejně nechodíme nikde,kde je více lidí,na to jako senioři dbáme.
Mějte hezký víken

26 komentářů:

  1. Nádherné fotky. Ten šeřík je úžasný. Hlavně ten první má překrásnou barvu. Což mi připomíná - já ještě letos nevyfotila naši kvetoucí magnolii! :o
    Mějte se pěkně, Sabi

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško nádhera u nás také všude voní šeřík....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Šeřík je krásný,mám ho ráda.Teď ho mám i ve váze,syn mně přivezl kytici od přítelkyně zezahrady

      Vymazat
  3. Jituško, moc děkuji za úchvatné fotky a přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. u nás šeřík ještě nekvete,krásné fotky,Sv.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotečky, šeříky miluji, kapičky jsou úžasné 🌞🏵️🐝🌷💕🌼

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, zdravím.
    Ten tmavší šeřík je úchvatný a všechny fotografie také. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, krásně jsi vyfotila tu kvetoucí nádheru.
    Líbí se mi tvůj nápad na výlety k mlýnům. Tak jsme se vydali podívat do mlýna v Sezemicích. Mlýnský náhon napájí řeka Loučná. V mlýnu se už nemele, ale je tam funkční stará vodní elektrárna. Vnoučata byla exkurzí velmi nadšená. Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Mám ráda výlety s nějakým tématem a účelem a věřím,že se taková exkurze vnoučatům líbila.

      Vymazat
  8. Nádhera. Každá fotka je úžasná, ty kapičky ..., to je krása.
    U nás začalo pršet až teď a je tu i první bouřka. :o)
    Měj hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško moc hezkéééé fotografie, ty kapičky jsou úžasné***********líbí se mi i moc ty šeříky *******

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš, krásné fotky. :-) Dešťové kapičky těm květům vyloženě sluší.
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Když není co fotit,fotí se kapičky

      Vymazat
  11. Moc hezké makro fotografie Jituško. Kapičky také moc ráda fotím. Je to vždy zážitek a zároveň vždy při úpravě čekám, co z toho nafoceného vyjde. Měj se moc hezky a opatruj se..

    OdpovědětVymazat
  12. My na kapky stále marně čekáme. Snad dnes v noci ...
    Moc krásné fotky. Povedly se.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Jéééééééééé, já mám zase radost hned je člověku veseleji jelikož kapičky mám Jituško od Tebe moc ráda prostě umíš a díky za pěknou podívanou♥🌻 🌼 🌷

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení