18.1.22

Pokračování mrazivé procházky

 Od Žabakoru jsme se posunuli o kousek dál.Tady byl východ slunce pro mě zajímavější.



































Mějte hezké dny ve zdraví


33 komentářů:

  1. Jituš,kouzelné obrázky.Procházka zimní přírodou člověka nabije na delší čas...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Máš pravdu,akorát manžel se nechce hýbat a tak to je s ním často těžké

      Vymazat
  2. Jitu to jsou moc krásné fotografie a líbí se mi moc i ty detaily. Krásně jsi fotila. U nás je zataženo a počasí nic moc. Od neděle buď prší nebo mrholí. Je z toho akorát ledovka...Nic příjemného. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.U nás bylo podobně,ale poslední dny je to lepší.Ale zase ledově fouká a to se mi nikam nechce

      Vymazat
  3. Jituško, nádherné snímky. Krásná energie.
    Přeju prima dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško moc a moc krásné fota************

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tyhle fotky se mi moc líbí, Jitko, ale na zeď bych si pověsila tu pátou - ani nevím, čím mě tak zaujala.
    Jak říká Jára, ty detaily jsou moc pěkné, pak že zima není na focení, phe. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Zima je fotogenická,pokud ale je.Na tu námrazu jsem čekala dlouho.V sídlišti mezi paneláky nic na focení nenajdu.
      Koukla jsem na pátou fotku a i mně se líbí nejvíce

      Vymazat
  6. Jitu, to jsou krásné fotografie. Moc hezky jsi zachytila detaily s námrazou. Ta pátá fotka se mi také moc líbí.
    U nás dnes svítilo dopoledne slunce, ale po obědě se opět zatáhlo.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko,děkuji.I mně se líbí nejvíce pátá fotka

      Vymazat
  7. Jit ač jsem neměla dlouho sílu nikam psát na tvé kouzelné fotky jsem jukala stále.
    Opět nádherné záběry.. mám moc ráda kombinaci mrazíků a žhavého slunce. Záběry které dodávají tak potřebnou energii. Moc děkuji a krásné dny ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  8. To sú nádherné fotografie ♥ Ja by som hrozne chcela byť nablízku takejto prírody, ale nesmierne ❄️ Pekný deň želám a taktiež veľa zdravia ~

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
  9. Suprové fotky, námraza se mi moc líbí. Hezký večer ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Námraza proti slunci se jiskřila,ale nedokážu to tak foťákem zachytit

      Vymazat
  10. Překrásné fotky. Námraza je nesmírně fotogenická!
    Jituško, děkuji za podívanou a přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné fotky, příjemné pokoukání !
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. To sluníčko je jako magnet, přitahuje objektivy a vždy je to zajímavé. Nejvíc mě upoutaly ty ojíněné listy a přírodniny, některé se hodí k zarámování.
    Přeji další podobné vycházky. ☺

    OdpovědětVymazat
  13. Jiřinko, zdravím. Krásné fotografie , hlavně ty s námrazou. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Námraza je u nás málokdy,zatím moc nemrzlo a zajímavé,že je vlhko a stejně se netvoří

      Vymazat
  14. To jsou nádherné mrazivé fotky :) :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné záběry co pohladí na duši!

    OdpovědětVymazat
  16. Překrásně zachycení oblohy i krajiny Jitu ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Wau, wau úžasné momentky jsi Jitu opravdu šikulka 👍👍👍Opatruj se a hezký nadcházející víkend přeji♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení