6.8.22

Doma

 Pořád mám nezpracované starší výlety.Dávám nejraději fotografie z posledních výletů,protože si ještě pamatuji,kde jsme všude byli.Sice si doma vypisuji,když někam jedeme,kam se podíváme,ale potom,jako by se po lístečkách slehla zem.A já znovu pátrám,kde jsem co vlastně fotila.a dá to někdy fušku.To je ta má záliba v památkách,které nejsou zrovna moc v zájmu.Někde je po cestě hezká kaplička,řeknu manželovi zastav mi a doma si už nepamatuji,kde to bylo.

Tyto fotografie jsem pořizovala doma,když jsme pracovali na rekonstrukci bytu.Občas jsem si všimla,jak se krásně barví obloha.Byla i dvakrát za sebou duha.













Stopy po nočním dešti


Ráno nad kopci na Podháji vzlétávají balóny





A skončil zase jeden den





Někdo nám nahlíží do bytu


V dálce na posekané louce jsem objevila srnky



Jeden navečer,když jsem už odpočívala v lodžii přiletěli drozdové.A neskutečně mně zazpívali.To se opakovalo několik dní.








V lodžii ráno snídám a navečer si tu čtu a nebo háčkuji






Dcera chtěla uháčkovat pro děti na skleněné lahve obaly.





Koupila lahev i mně,tak ji nosím v batohu,když někam jedeme,ale vejde se mi i do kabelky.


Udělala jsem si i čas na setkání s děvčaty z dětství.Vyrůstaly jsme ve stejném domě.Přátelství,které trvá více,jak šedesát let.Jsou to zlaté holky.Ve světlé sukni vedle mě je moje mladší sestra.Ta nejmladší bydlí daleko,ale i ona někdy přijede.Tentokrát jsme to naplánovaly za dva dny.Děvčata jsou pořád v jednom kole a to je dobře.Jedna chybí,byla nemocná a jedna nám bohužel umřela na covid.


Byt je hotový,říkala jsem si,budu teď trávit doma více času.Jsme sami a je to najednou divné.Chybí mi procházky s Bleky.A tak,jak to jde vyrážíme z města.
Mějte hezké srpnové dny

24 komentářů:

  1. Nádherné fotky duhy. 😊 A ten drozd... Mimochodem, máte moc krásné místo pro večerní relax. Přeji pěkné dny a moc děkuji za článek i za Vaše návštěvy na mém blogu. :) Sabina z Bláznivé mámy

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotografie barevné oblohy, drozdy jsi moc pěkné nafotila
    Mám ráda jejich zpěv. Navíc jsi hezky háčkovala ty obaly na láhve a setkání se povedlo. Moc pěkné fotografie Jitu. Přeji ti krásné letní dny. Už se trochu ochladilo,tak to snad bude příjemnější. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Ochlazení přetrvává aspoň u nás.Ideální čas na výletování

      Vymazat
  3. Jak ta příroda umí zbarvit naše okolí,povedlo se ti to Jituš s duhou,květinkami ,moc hezké fotky...A setkání s děvčaty také nemá chybu.I já se těším na některá setkání s kamarádkami.Na háčkování jsi moc šikovná,to mi zrovna moc nejde a obdivuji tvé výtvory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.S děvčatama jsem pořád ve spojení,hodně mě to pomáhá v běžném životě.Teď háčkuji ze zbytků příze kočičce deku.Háčkování není tak těžké

      Vymazat
  4. Jak je vidět, i z domova se dají vyfotit nádherné záběry!
    To přátelství, Jituško, to ti moc přeju. To je moc krásné! A moc schválím krásně upravenou lodžii, tam se ti musí moc hezky sedět.
    Přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Na přátele jsem měla v životě štěstí.Mám i jinou letitou kamarádku a jsem šťastná,že mi to osud nadělil

      Vymazat
  5. Nádherná obloha, duha, měsíc, ale také kapky a háčkovaný obal je super nápad. Krásné postřehy a přeji ti dobré fotografické oko i do budoucnosti.

    OdpovědětVymazat
  6. Duha jak malovaná. Máš fakt pěkné výhledy z domova. Moc pěknou lodžii máš- to tedy jó. Háčkované obaly jsou dobrý nápad.
    Takové přátelství je k nezaplacení. To mohu potvrdit.
    Vydařenou neděli u vás!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Pěkný výhled mám z nejmenšího pokoje.Jinak koukám do stromů a nebo na paneláky.Přátelství je v životě velmi důležité

      Vymazat
  7. Tak dnes jsem si u tebe, Jitko, užila na blogu! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to bylo moc hezké Jituško, díky za společnou fotku s kamarádkami. Maru

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, moc krásné záběry zvířat, hlavně ptáků. To obdivuji.
    Užívej si léta a milých setkání. Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Dálší nádherné fotky a krásné setkání ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky Jíťo, ptáčkové nemají chybu. Krásné posezení. Ještě stačíš uháčkovat obal na lahev. super. Milé setkání. ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Obal nedal práci,bylo to hned hotové

      Vymazat
  12. Jituš, to jsou moc hezké fotografie všechny. A je fajn, že se takhle setkáváte s kamarádkami z dětství. Měj se dobře, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení