22.8.22

Žabakor ve zlatě

 Východ slunce na Žabakoru,který byl ráno 16.8.celý ve zlatě v podmračených dnech asi přijde vhod.U nás konečně trochu prší a je docela chladno.Když byla vedra moc dobře jsem je nesnášela,ale uvědomila jsem si ač je voda potřeba,že bych nechtěla,aby tak bylo až do konce léta.Což se i na taková léta pamatuji.Tak se sluníčko vrať a ještě nás pořádně zahřej.Bůhví,co nás čeká na podzim a v zimě.






Fotila jsem různými režimy a měnila clonu.Tak některé fotky jsou třeba tmavší.Občas mě to hodně baví si hrát.











Popojela jsem dál.A zlatou vystřídala zelená.








U rybníků Malý a Velký Písečák jsem se dlouho nezdržovala.Kemp ještě spal.





Konečně jsem mohla nafotit pár kapiček.V trávě byly i pavučinky,ale na ty jsem nedokázala
přesně zaostřit.Dost fotek se nepovedlo.
















Mějte se hezky


38 komentářů:

  1. No vida, Jitko!, taková pěkná úroda po ránu, ani nevím, co se mi líbí víc. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotografie. U nás pršelo až o víkendu, jinak bylo sucho a ani mlhy se neměly z čeho tvořit. Ty fotky máš úžasné!!! Krásné poslední prázdninové dny Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.V Turnově pršelo až tyhle poslední dny,ale tak nárazově

      Vymazat
  3. Jitko, ty bys mohla ze svých krásných fotek uspořádat výstavu a věřím, že by měla velký úspěch. Moc se mi líbí ty první. Měj se hezky, u nás teď prší už druhý den 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Známý,který je v místním fotoklubu mi to nabízí,ale já jsem ráda,když jsem stranou,nerada se někde prezentuji.Stačí mi na to blog

      Vymazat
  4. OPět parádní forky a ty barvičky super ⚛ ღ ♥ mě se moc líbí i ty pavučiny a kapičky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš,nádherné fotky,vystihují barvami náladu.Pěkně sis vyhrála....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Občas mě to baví hrát si s foťákem,ale také často ruce neposlouchají

      Vymazat
  6. Krásné fotky ze sklonku léta ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, kochám se. Všechny fotografie jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,moc děkuji.Tentokrát se ráno vydařilo.Jezdím častěji,ale ne vždy s foťákem.

      Vymazat
  8. No, dnes by si tu zlatou asi marně hledala Jituško! Úchvatné fotky - ty zlaté, zelené i pavučinové! Nádhera!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jitu, snové fotky babího léta. Moc jsem si je užila.
    Měj pěkný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné, moc! Podařilo se....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy,děkuji.Někdy se daří více.Měla jsem štěstí.Jinak jezdím po ránu na kole docela často,ale na focení to pořád není

      Vymazat
  11. Jedna fotka hezčí nežli druhá !! Ani já bych nechtěla, aby to venku zůstalo tak, jak je to nyní. Ano,ano vody je třeba, ale přeci jenom ještě je léto.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Snad už dnes se léto vrátí.U nás jdou ale od západu zase černé mraky

      Vymazat
  12. Moc pěkné fotky Jituško♥ krásně si vše zachytila a pavučinky připomínají už blížící se podzim ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Opět jsi mě nezklamala.Nádherné.Český ráj je prostě ráj
    Honza

    OdpovědětVymazat
  14. Ranní mlhy a pavučiny ty mě baví, pěkné záběry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Detaily fotím ráda,ale v poslední době mě nějak ruce nedovolí na ně pořádně zaostřit

      Vymazat
  15. To je nádhera! 🙂
    Hezký den, Jituško

    OdpovědětVymazat
  16. Jituško, tohle se Ti opravdu všechno povedlo, prostě, nádherný fotky. Maru

    OdpovědětVymazat
  17. Jituš, moc moc hezké fotografie. Děkuju za pokoukání, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherně jsi si vyhrála, fotky jsou úžasné***************

    OdpovědětVymazat
  19. No tak to nemá chybu povedlo se...prohlédla jsem si vše a moc děkuji za pokochání jsi prima Jitu a hlavně se doma opatrujte♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení