7.9.22

Dlouhé odpoledne

 V sobotu jsme po obědě vyrazily se sestrou jen tak projet se na kole.Za obcí Skokovy jsme se vydaly kousek do lesa,ale abychom pořád viděly na kola.Chtěly jsme se podívat,zda rostou houby.Nerostou,ale ani prašivky.To nevadilo,nebyl to účel naší cesty.V lese bylo fajn i když jsme chvílemi měly obavy,abychom nezmokly.

















Nad okolím se vypíná kaplička sv.Anny na Vyskři






Když jsme vyšlapaly kopec z Podháje otevřel se nám výhled na Turnov



Na loukách už nic nekvete.Všechno už připomíná podzim.Asi také díky velkému suchu


Jediný kvítek



Zastavily jsme se ještě na hrobě rodičů v Nudvojovicích a sjely k Jizeře












Doprovodila jsem sestru domů,abych si nafotila u ni na zahradě nějaké kytičky.Většina už odkvétá











Na pergole jsme měly návštěvníky





Bylo to hezké a dlouhé odpoledne.Domů jsem jela už se stmívalo.
Mějte hezké dny


46 komentářů:

  1. Jitko, pěkné, pěkné, líbí se mi moc květiny u sestry a hmyz.
    U nás na balkoně už muškáty málo kvetou, nevím, zda je to mojí mizernou péčí poslední dny nebo že je září? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,letos nešly kytky ani mně v lodžii.Asi všechno z obavy,aby měly kytky vláhu,přelévám

      Vymazat
  2. Jituško, to byl pěkný výlet. Škoda, ani u nás houby nerostou. Vloni nic a letos to nebude lepší. Procházka lesem ale potěší, ticho a čistý vzduch. I kolem Jizery je nádherně. A kytičky , nádhera. Přeji hodně pěkných výletů na kole. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,moc děkuji.Včera konečně pořádně zapršelo a vypadá to,že i v noci a tak se snad dočkáme i toho,že porostou houby

      Vymazat
  3. Parádní výlet, jinak u nás zatím houby nerostou a já se dávám do kupy nejsem úplně fit. Jinak moc děkuji Jitu za milé komentíky opatruj se a měj se bájo♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji a myslím na tebe,aby jsi byla v pořádku.Také nemám zrovna nejlepší období

      Vymazat
  4. Anonymní08.09.22 6:45

    Jituško, houby nic, ale krásné fotky si tedy posbírala! Nádhera, děkuji za tu podívanou!
    Měj hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Koukám,že ti nejde přihlásit.Mně to nejde na mobilu a notebooku.Musím komentovat jedině z počítače

      Vymazat
  5. Jituško, nějak nestíhám blogovat, tak tě aspoň moc pozdravuji. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,věřím.Vy co chodíte do práce jste na tom s časem jasně hůře.Přesto i já často nestihám

      Vymazat
  6. Procházka vlastně projížďka lesem se neomrzí. Vždy objevíš neokoukané pohledy. Zaujal mě pohled na ovečky, ale u řeky je to také krásné. Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu v lese je krásně.Teď po dešti snad porostou houby a na ty manžel chodí rád a tak se do lesa snad zase brzy podívám

      Vymazat
  7. Pěknou projížďku jste si se sestrou udělaly. U nás houby začaly růst. Les máme takřka za humny. Pořád to vypadalo, že nic a najednou je co sbírat a to manželovi stačí jít jen kousek. Ne, že by mne netěšil pohled na hlavičku vykukující z trávy či jehličí, ale v podstatě houbařka nejsem. Ono stačí, že je to záliba pána domu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,mám to taky tak.Hlavičky potěší,ale já koukám kolem a často je i přehlídnu.Naštěstí manžel si jich všimne

      Vymazat
  8. No vidíš, já našla na chatě tolik hub, že být v lese o něco déle, už jsem musela sundat triko a sbírat do něj! ;-) naštěstí vím kdy přestat a kolik mi stačí, nemusím vyplundrovat les jako někteří návštěvníci kteří chodili v rojnicích.... ale mohla jsem si vybírat kterou houbu si seberu a to mě pak houbaření baví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás snad taky konečně porostou.Dost napršelo.Mně stačí,když bude na houbovník na Vánoce

      Vymazat
    2. Mě ty první hřiby překvapily, protože v lese bylo sucho jak blázen. Pršet začalo ze soboty na neděli, ale myslím si, že jsem se strefila do růstové sezóny, jeden déšť ty houby asi nevytáhnul....

      Vymazat
    3. U nás leje od soboty,tak snad začnou houby růst

      Vymazat
  9. Houby nejím a tedy nesbírám, ale zaujala mě jasná a čistá obloha, to se to pak krásně fotí. A k tomu v Českém ráji! ☺ Oveček je tam hodně, v rádiu hlásili, že letos se v Čechách hodně rozšířil chov ovcí, stoupl zájem o to maso.
    Přeji další zajímavé výlety. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám houby ráda,ale většinou kupuji žampiony a hlívu ústřičnou,tu přímo miluji

      Vymazat
  10. Jituško, hned u první fotky jsem ucítila vůni lesa, mám jí v paměti to je úžasný jak se objeví. Konipas
    je nádherný. Maru

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezký výlet jste si Jitu, udělaly. V lese je to vždy o pohodě. Překvapila mě ta můra
    (myslím, že je to konoska topolová). U nás jsem ji kdysi nafotila jen jednou. Od té doby jsem ji neviděla. U nás také moc hub zatím není. Bylo tu dlouho velké sucho a tak až naprší, jistě jich bude také dost. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme se ji pokusili ještě u sestry nějak zařadit,ale vůbec jsme si nakonec netroufli.Žádná fotka k ní nesedla

      Vymazat
  12. opravuji... stužkonoska topolová...psala jsem to na mobilu a kus názvu mi vypadl...

    OdpovědětVymazat
  13. Jitko, udělaly jste si parádní dámskou jízdu. U nás na loukách ještě občas něco kvete, minulý týden jsem si na chatě nasbírala do vázy zřejmě poslední kytičku. Měj se hezky pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,manžel na kole už nejezdí i když ještě nedávno okukoval elektrokola.Jenže by musel zhubnout,aby ho vůbec uneslo.Tak jezdím se sestrou a nebo kamarádkou,ale často sama.

      Vymazat
  14. Pěkný večer Jíťo, měla jsi úžasný den se sestřičkou a to je dobře.Krásné fotky jsi pořídila. Ty růže jsou nádherné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,moc děkuji.Také ji toho na zahradě už moc nekvete.Léto bylo nějaké divné a nebo moc horké

      Vymazat
  15. Moc hezký výlet a fotky Jituš,vůně lesa a houby mne vždy lákaly když jsme měli chatu.Teď už mám nuceně jinou činnost...Teď na blogu 10 dnů nebudu,jedu na zájezd...měj se hezky v nastávajícím podzimu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,ty se máš.Jela bych hned někam,ale manželovi se už nechce.
      Tak si to užij a těším se na fotky

      Vymazat
  16. U nás houby prý rostou - chystáme se na ně vyrazit. Jako vždy krásné fotky, Jituško.
    Mějte hezký večer. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko,u nás včera konečně pořádně napršelo a tak doufám,že houby porostou

      Vymazat
  17. Hlavne ty fotky se sceneriemi mraků... špica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,zajímavou oblohu s mraky fotím ráda

      Vymazat
  18. Krásné záběry kytek , hmyzu i přírody jsi udělala Jituško ♥ tady houby rostou, za necelou hodinu jsme ve třech měli plný košík hříbků. Dala jsem fotky na druhý blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško,děkuji.Snad u nás houby také už rostou.Ráda se na druhý blog podívám

      Vymazat
  19. Jituško, krásné fotografie a výlet. Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Super výlet i fotečky, paráda ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Jituško, moc krásná projížďka. U kapličky na kopci je určitě krásný výhled do krajiny. Pořídila jsi hezké fotky a ta kobylka fakt nemá chybu. To je makro.

    OdpovědětVymazat
  22. Maruško,děkuji.Ke kapličce se už dlouho chystám

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné výletování milá Jitu, vše jsem si prohlédla tak hlavně se opatruj a měj krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení