19.9.22

Dočkali jsme se

Na Kozákově mají krásné kamínky s moudrými slůvky






Sluníčku,jako by se nechtělo.Krkonoše a okolní krajina jsou zahalené v oparu.



















Tak snad už se dočkáme.





Slunce je venku





Podzim nám neukazuje zrovna svoji lepší tvář.Ale věřím,že se ještě dočkáme krásného,barevného podzimu.
Mějte hezké dny





 

31 komentářů:

  1. Jitko, po několika pokusech jsem se dostala na tvůj blog a musím pochválit snímky z Kozákova po ránu. ( díky Jáře z Rbk, jinak bych to neuměla )
    Nejsi sama, jejichž blog se ,,zašprajcnul,, jak říkal Tomáš Holý ve filmu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Snad se ty problémy opakovat nebudou

      Vymazat
  2. Další série krásných fotografií. Takové se nafotí jen na jaře a na podzim, protože ty barvy jsou úplně jiné. Také jsem byla fotit západ slunce, ale všechny fotky ještě nemám probrané. Přeji Ti krásný zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné fotografie , tak obloha je úžasná Jituško ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní20.09.22 0:33

    Fredy Kruger

    " Když uviděl jsem ten ,,kamínkovník" ,
    vzpomněl jsem si, jak Pepa Pysk ( hrobník )
    praštil mě do hlavy krumpáčem !

    ... křičel : ,,On na hrobě nepláče,
    kamínky krade tu, do svojí kapsy,
    aby pak s lupem uprchnul kamsi !
    .... krásti na hřbitově neštítí se ,,!

    ... jááá... opilý šel jsem ze hostince,
    a hřbitov, ... vlezl jsem omylem !! "

    Zdenál Prcaffka zakvílel :
    " Hle ! ... bouli mám ukrytou pod pačesy !!"

    muž do lidí strká, řka : "Sáhněte si !
    Když praštil mě, cítil jsem zabrnění,
    od hlavy, až k samému přirození !
    .... měl v oku jsem tiky !
    mě cukalo v tlamě !!"

    ... však lidé jdou kolem něj nevšímavě !

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, nemám slov. To je veliká nádhera...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, to jsou moc hezké obrázky děkuju za krásnou podívanou. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To je úžasný sled fotek vycházejícího slunce.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, bylo to tak dramatické, ukáže se, ano nebo ne. Kamínkovník je super. Díky za skvělou podívanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Někdy je to opravdu dramatické.I to se stává,že slunce nevyleze

      Vymazat
  9. Hezký den Jíťo, fotky parádné, obloha je čarovná ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky. Já se také dočkala, Kozákov vidím od nás z kdejakého návrší, ale teprve předloni mne dcera"vyvezla". Líbil se nám také geopark. Mám ten náš kraj mc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Také to mám u nás ráda.Geopar na blogu mám několikrát.Tam jsme chodili hodně s vnoučatama

      Vymazat
  11. Jitko, jsem ráda, že jsi se dočkala a já mohu obdivovat nádherné fotky. Zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
  12. Jituš zdravím, děkuji za komentáře, opět jsem si fotečky vychutnala. Kamínky supér ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško,
    kamínky miluju, jsou nádherné s nápisy ještě hezčí, báseň kamarádky jsem si s chutí přečetla. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.To bude asi pán,ale neznám ho.Báseň je super

      Vymazat
  14. Moc hezké fotky nadcházejícího podzimu.Kamínky mě nadchly,mám je moc ráda...

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělé fotky, Jituško. Dočkali jste se a načerpali sílu slunce. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jsou úžasné kamínky se mi líbí :-) paráda Jitu ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení