18.12.23

Betlém na Vyskři

                                                Třetí adventní neděli po dlouhé době vycházelo slunce.Manžel se chystal na Vyskeř a tak jsem popadla foťák

                                                               a že jedu s ním.Bylo sice už po deváté,ale u nás v sídlišti bylo slunce ještě schované za kopci.

                                             Když jsme vyjeli  kopec za městem slunce vykukovalo za kaplí sv.Anny na Vyskři.Zatím, co si manžel něco vyřizoval

                                                                                      jsem si poběhala po Vyskři a vyfotila,co se mi líbilo,ale ne poprvé.

                                                                                                                   Kaplička sv.Anny

                                                                                                                  






Z jiné strany



Kostel Nanebevzetí Panny Marie.Byl vystavěn v letech 1914-1915


Dřevěná zvonice je z roku 1750.Nahradila původní zvonici z roku 1504




Potěšilo mě,když jsem objevila betlém.





Kaplička z druhé strany směrem na Hrubou Skálu


Zdá se,že nad Vyskří je čilý letecký provoz





V neděli jsme toho stihli více.Chtěli jsme využít po dlouhé době pěkného dne.
To bude v dalších příspěvcích a možná až v novém roce.
Mějte hezký poslední adventní týden

21 komentářů:

  1. Jituško, to je jedna krásnější fotka než druhá!
    Nádherné místo!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní18.12.23 7:32

    Hezký den , Jituško, moc krásné fotky, ten kostelík já mám přesně na kopci a vidím ho z okna, je to nádherná podívaná. Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné ráno a krásné místo ....

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné záběry a na obloze jsou čáry máry. Kostelík je na pěkném místě a pěkně jsi ho zachytila. Pěkné dny přeje a zdraví Večernice

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky a líbí se mi ten betlém.
    Měj pěkný den! U nás teď zrovna vykukuje slunce :-).
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, udělá jsi dobře, že jsi využila manželovy cesty a 0rotahla se s foťákem. Fotky jsou v tom sluníčku krásně nasvícené a barevné. Skoro, jakoby už se chystalo jaro. Hezký den ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné, Jituš, líbí se mi to. Mám tyto fotky raději než zasypané sněhem... Betlém mi připomíná malířku paní Fischerovou-Kvěchovou.
    Přeji další podobné toulky po kraji. 😃

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, také máme jaro,je to škoda bylo hodně sněhu.Betlém je krásný . Hezký poslední adventní týden 💙

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, kde ten Betlém je? u zvonice? a už je průjezdná ta silnice dolů z Vyskeře? Když jsme tam v létě byli, bylo to zavřené a něco opravovali. Fotky máš téměř jarní.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je to otevřené a betlém je naproti hospodě,kus pod zvonicí na druhé straně.Včera bylo opravdu jako na jaře.

      Vymazat
  10. Krásné fotky krajiny, kapličky i betléma!!! Tak trochu závidím, ale ráda jsem se podívala!! Měj hezké dny.
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, fotky připomínají spíš předjaří, bílé Vánoce letos zase nebudou. Krásné fotky 😄

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu, jako na jaře i dneska jsme tady tak měli, škoda že sníh nevydržel

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásné fotky, člověk by ani nevěřil, že je prosinec. Betlém se mi moc líbí. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško krásný betlém, líbí se mě, že je venku. Přeju hezký den, Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherný betlém,jen to počasí není zimní.Přeji krásné Vánoce a pohodu i v příštím roce.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to jsou nádherné záběry jo jako na jaro opatruj se..Jituško..

    OdpovědětVymazat
  17. Jituško, krásné fotky a takový krásný, barevný betlém jsem ještě neviděla.
    Pěkný zbytek adventu. Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Jitu, to jsou nádherné záběry a opravdu jako na jaře což mě štve já raději když je sníh. Ten betlém je úžasný to jsem nikde takto barevný neviděla vypadá jako z papíru♥ Měj se hezky a díky za komentíky i takové pochválení, které mě potěšilo moc.🎄🔔😇

    OdpovědětVymazat
  19. Jituško nebýt betlému tak bych si myslela, že to jsou fotečky jarní.....opět snímky kouzelné ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Překrásné fotografie ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení