6.12.23

Na Malé Skále

                                                            V pondělí jsem jela se synem za vnučkama.Na Malé Skále jsme chvíli čekali na tu mladší.

                                                                      Bylo docela hezky,ač mrazivo a tak jsme se šli projít k  Boučkovu statku


                                                                                                                          
                                       
                                                                                                                                                 




                                                                                                     Je tu už i trochu morbidní Jírův betlém








                                                                                           Na zasněžený skalní hrad Pantheon  byl hezký pohled

                                                                                                                                                              


Vlevo vykukuje i hrad Frýdštejn


                                                                                                       A před námi zamlžené Suché skály







V létě vždy obdivuji chaloupky a vždy si říkám,jak by bylo hezké tu nějakou mít.
Ovšem v zimě jim nezávidím,než odhrabou tolik sněhu,aby se dostali na silnici.






Za stromy jsou Suché skály.Blíž jsme se pro množství sněhu nedostali.







                                                                                                                  Byl čas se vátit k autu a setkat se s vnučkou.
                                                                                                                                     Mějte hezké dny

23 komentářů:

  1. Zimní pohledy jsou zase jiné, má to své kouzlo. Pěkné rampouchy jsi zachytila. Život na chaloupce je boj, já odhrabuji jenom abych prošla a vyjela autem, už jsem to zjednodušila a spoléhám na sluníčko, které si se sněhem poradí. Krásné dny přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  2. Krajina je krásná i pod sněhem, ty rampouchy se mi moc líbí. Vždycky mě tak nějak zavedou do dětství, když jsme byli na zimní rekreaci v Tatrách a z hotelu jsme procházeli vysokými hradbami sněhu a rampouchy ze střech sahaly skoro až k zemi, protože přes ty hradby sněhu jsem hotýlek skoro neviděla. To je ten dětský pohled skoro ze psí perspektivy. Zasněžené skály také vypadají skvostné.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné zimní fotky jsi pořídila Jíťo. Krápníky super. S betlemem máš pravdu. Hezký den ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Když krajina zapadne sněhem, dostane jiný ráz. Mám zasněžený kraj ráda. Moc hezké fotky. Taková správná zima !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky známých míst. Jako děti jsme odlomené rampouchy cucaly, to byl pak doma rachot.

    OdpovědětVymazat
  6. Krása. Takhle se mi zima líbí. Sluníčko, sníh, modrá obloha... to je hodně fotogenická. A ty krásné chalupy k tomu !

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško nádherááááááá moc hezké fotečky pěkná zimní krajinka..

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, asi došlo k překlepu, protože podle mne je to Boučkův statek na Malé Skále, Dlaskův je v Dolánkách? Ten Frýdštejn se v zimě na fotce choulí a je zajímavý zase jinak, než v létě. Hezky výletujete v zimě.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,to snad není možný,jak blbnu.Moc děkuji.To je tím,že dělám,jak říká můj manžel spousty věcí najednou.Příspěvky dělám večer a koukám u toho na telku a potom si to ani po sobě nepřečtu.
      Ještě,že to tam asi nikdo nezná

      Vymazat
    2. Jitko, z toho se nestřílí a splést se může každý. Navíc jsou si ty budovy dost podobné, já jsem si myslela, že jste šli k Dlaskovu statku a říkám si, že v tom sněhu to byl záhul. Jiřina z N.

      Vymazat
    3. To je jediná výhoda televize, kterou používám, že můžu obrazovku rozdělit na dvě půlky. Na jedné sledovat televizní vysílání a na druhé mít internet. Co se týče psaní tak už často nepíšu třeba velká písmena s háčky i některá jiná, protože to nejde z klávesnice, ale musím to přepínat dálkovým ovladačem a v takovém velkém seznamu to vytukávat písmeno po písmenu a je to strašná zdržovačka. Na druhou stranu jsem se nikdy nenaučil psát úplně bez háčeků a čárek.

      Vymazat
  9. Jitko. ta zimní krajina je přímo pohádková. Nádherné fotky 😀

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Nějak mně blbnou komentáře... K návštěvě Pantheonu jsem byl nalákán před lety blogerkou Lilianou. Zatím se tak nestalo. Pokud si to nepletu, tak s vyprávění rodičů vím, že je tam snad hotel. Jezdí občas s karavanem hlavně u nás a na Slovensko.

      Vymazat
  11. Jituško, nádhera 👍 závidím 😉 užívej si adventní čas ❄️

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná zimní krajina!! Pohádková, romantická!! - Taky jsem byla udělat pár cvaků než nám ten sníh roztaje. Přeji krásný den.
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško pohádkové zimní fotografie a ty rampouchy ! Moc hezká podívaná na chaloupky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, to je skutečně jako zimní pohádka. Nádhera! Kochám se, krásný výlet!
    A dodatečně všechno nej k svátku!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná zimní pohádka Jituš,kochám se rampouchy,hezké adventní dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  16. Parádní záběry Jituško😉👍takovou zimu miluji❣️ (◕‿◕)Měj se hezky a krásný druhý advent přeji.

    OdpovědětVymazat
  17. Já to tam neznám, tak Boučkův nebo Dlaskův ... 😉 Tu zimní pohádku nejraději sleduji v teple domova s dobrým čajem, to mě pak baví. Jinak ty problémy se sněhem tu romantiku přehluší a až to bude tát, tak se řeky brzy naplní. U nás také vždy visí rampouchy, až to přijedou hasiči obít, aby to někoho nepřizabilo. Ale výlet to byl pěkný. 👍

    OdpovědětVymazat
  18. Jejky to je nádhera, díky že jsi ji pro nás foťákem zachytila. ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné zimní fotky Jítuško ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení