2.12.23

Černobílá krajina

                                             S manželem jsme si vyjeli za město a udělali si procházky kolem známých míst.

                            Byl pošmourný den,trochu sněhu a bílá obloha.Doma,když jsem si prohlížela fotky byly vlastně černobílé.

                                                 A tak jsem je odbarvila úplně.Ty původní sem dám třeba někdy jindy.


                                                                     Kdybychom neměli zimu,jaro by nebylo tak příjemné.

                                                        Kdybychom totiž občas neokusili nepřízeň osudu,blahobyt by nebyl tak vítaný.

                                                                                                                                                           Anne Bradstreed






Jedno laskavé slovo může zahřát tři zimní měsíce.
            Japonské přísloví





Díky bohu za první sníh.Je to připomínka,bez ohledu na to,jak jsi starý
 a kolik jsi toho už viděl,že i chladné věci mohou být nádherné,
pokud jsi ochotný tomu věřit.

                                                            Candance Bushnell




Mám rád zimu,kdy cítíte osamělost a mrtvý pocit celé krajiny.
Něco pod tím vším sněhem totiž čeká a stojí si za to počkat.
                                            
                                        Andrew Wyeth










Když začne padat sníh je v každé duši bílo

                           Zbyněk Šiška



Spadlý sníh se do nebe nevrací.Musí roztát

                                       Vladimír Páral




Pro lidi,kteří mají letní vzpomínky,není zima nikdy studená.








                                                                                                 Zima je čas pohody,dobrého jídla a tepla.
                                                                                                                               
                                                                                                                                              Edit Sitwell

                                                                                                            Přeji Vám hezký adventní čas


17 komentářů:

  1. Černobílé fotky mají svoje kouzlo. Užila jsem si Tvoje fotky i citáty.
    Měj pěkný víkend a hezkou první adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za krásné záběry a také za citáty sladěné se zimou, které pohladí duši. Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní02.12.23 8:25

    Jituško, černo bílé fotky mají v sobě velké kouzlo, nádhera. Maru.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta stáda ve sněhu mají zvláštní kouzlo, stejně jako osamocená lavička. Mám moc ráda nevšední fotografie, vám se to vede skvěle. Krásný víkend přeji

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, i černobílé fotky jsou krásné a zajímavé, ostatně dřív jsme ani jiné neznali. Fakt moc pěkné fotky i citáty, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, fotky se ti moc povedly!! Je super, že jste vyšli, dnes to u nás na vycházky mimo obydlí není - sněží celý den, ale hlavně hodně fouká. Přeji krásný a spokojený advent!!!
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  7. Je to dobrý nápad a ty citáty se mi k tomu líbí. Jen toho sněhu přibývá, tak nezapadněte! 😎

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, děkuji za úchvatné fotky a moudrá slova.
    Přeji krásnou první adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné fotografie! zima je krásná, i když nejraději mám podzim...tedy on pořád je, ale bílý.

    OdpovědětVymazat
  10. I černobílé fotky jsou moc pěkné Jituško. U nás napadlo strašně sněhu, pod váhou sněhu tu popadaly stromy a nešla od 9 - 16 hodin elektrika. Už mi byla dost v bytě zima. Přeji hezkou první adventní neděli ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní fotky Jíťo. Mám ráda černobílé fotografie, mají svoje kouzlo. Hezký adventní čas přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám zimu rád ze dvou důvodu. Jsou dlouhé noci s krátkými dny a člověk přibere nějaké to kg na živé váze ze zásob nakřečkovaných ve spižírně. Jaro, léto a podzim to je jen lítání a křečkování a nejen potravy, ale i třeba dříví na otop, a údržby všude kolem dokola. Zima je doba odpočinku. Včera jsem si na večeři usmažil čtyři velké langoše, k tomu česnekovou pastu s trochou soly a kefír obměnou za kečup. Ono na těch černobílých není ani sníh bílý, ale když se povedou jako tyhle, jsou pěkné.

    OdpovědětVymazat
  13. Jitu, tak to jsi mne moc potěšila♥ mám ráda černobílé fota a velmi pěkně děkuji za tu krásu. Přeji celé Tvé rodince krásnou první adventní neděli, opatrujte se a hlavně zdraví! Děkuji moc, za všechny komentíky.

    OdpovědětVymazat
  14. Jitko, moc pěkné fotky - černobílé už nejsou běžné a přitom vypadají zajímavě.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  15. I v zimě se dají najít v přírodě barvičky, ale černobílé fotky mají také co říct. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  16. Ti, kteří studují fotografii nebo jsou odborníky, preferují černobílou fotografii. Takže někdy zopakuj, prosím. 😎

    OdpovědětVymazat
  17. Černobílé fotky se mi začínají líbit čím dál více a to žádná odbornice nejsem, mooooc se mi líbí ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení