3.12.23

V zasněženém lese s dcerou a vnukem

                                                                     V neděli 26.listopadu jsme jeli s manželem za mladými na kynologické cvičiště.

                                                               Překvapilo mě,že tu bylo dost sněhu. Je to 24 km za Turnovem směr Mladá Boleslav.

                                                                        Šla jsem se s dcerou a vnukem projít do lesa.Společnost nám dělal Laky.

                                                                                                                                                            













Laky pořád běhal do stráně,dcera měla co dělat,aby ho udržela.
Urazil se,lehl si na cestu a nechtěl jít dál.Paličák





















                                                                                                        Dnes už tu je sněhu o něco více



Mějte hezký adventní čas
                                                                                                                                                      


21 komentářů:

  1. Jitulko zdravím krásné fotečky a Laky je super určitě byla super procházka a krásný Advent přeji

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná zimní idylka!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Zimní pohádkovou krásu jsi Jituško nafotila a děkuji za podívanou♥ U nás máme dost sněhu což se divím Laky je nádherný a koukám všechny jsou stejní i náš Čaki se umí urážet už aj Pupík se začal vztekat hihi. Měj krásný celý adventní nový týden a hlavně se opatruj♥

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná zimní procházka zasněženou krajinou.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, je to fešák, ale bude to chtít hodně trpělivosti...
    Krásné zasněžené fotky, elegantní věnec i dečka pod ním!
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná procházka. Je zajímavé sledovat zvířata, jak jsou paličatý a náladový. Můj kocour když nemá náladu, tak s ním nehnu. Chce to trpělivost. Adventní výzdobu nemám, ale děti mi ozdobily stromeček. Moc je to nebavilo, tak je nazdobený k jedné straně. Napekly perníčky a ke konci dělaly kraviny, že jsem byla ráda, že jely domů. Nyní mám chvoj zapadanou, tak věnec zatím nemám, ale já říkám, že vše má svůj čas. Pěkné dny přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  7. Zasněžený les se vždycky pěkné fotí. Je prostě fotogenický a pohádkový.
    Měj pěkné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné zimní fotečky, měla jsi pěknou procházku Jíťo. Laky je fakt obr ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, moc pěkné fotky. U nás je dneska nádherně, hodně nasněžilo a svítí sluníčko. A já se dala do pečení perníčků. Mám je hotové, ale chytla mě záda, jsem tedy v poloze naznak. A tak bych ráda šla ven fotit.

    OdpovědětVymazat
  10. Já si dnes, při projíždění tou krásnou, mrazivou krajinou, říkala, jak krásná zima umí být.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, teď už je na cvičišti určitě víc sněhu :). Fotky pocukrovaného lesa jsou moc pěkné.
    Hezký adventní čas i tobě

    OdpovědětVymazat
  12. Jitko,to jste měli krásnou procházku. U nás dnes svítilo sluníčko od rána,tak jsem se po obědě vydala na procházku lázeňským parkem. Moc zdravím a přeji pohodový Advent.🍀

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné podzimně zimní fotky!! Teď už je určitě i u vás hromada sněhu. Zrovna dnes jsem pozorovala jezevčíka, jak se mu líbilo, když zapadl do sněhu, jen hlava mu trčela. Přeji krásný den.
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  14. Třeba pejsek cítil nějkou zvířecí stopu. Procházky v rodinném kruhu jsou vždycky fajn. Koukám, že oplocenky v lese u vás dělají opravdu pevné z betonových sloupků. To se u nás nevidí.

    OdpovědětVymazat
  15. Pobyt v lese kdykoli - to je fajn. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  16. Procházka v pěkné krajině, možná vám stačí vyjít kousek, jste s přírodou spjati. 😎

    OdpovědětVymazat
  17. Jituško zdravím a děkuji za komentáře. Procházka nádherná, fotečky úžasné , Laky supééér ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Jituš,
    krásné snímky. Milá Jituš, chci Ti popřát vše nej, nej, nej k svátku.Opatruj se, přáníčko najdeš na mém blogu...♥

    OdpovědětVymazat
  19. Jako v pohádce Jituško.Přeji ti všechno nejlepší k svátku ❤️🌲☃️🍾

    OdpovědětVymazat
  20. I já se přidávám ke gratulantům a přeju ti k tvému svátku hodně zdraví, plno krásných foto záběrů a zajímavých reportáží. Užívej si sváteční den. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  21. Zima na fotkách a za oknem je vždy nádherná a to jsou Jituško i tyto fotky ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení