21.12.23

U nás je veselo

                                                                                Nastřádaly se mi fotky ptáčků na krmítku.Chodili mi na něj celé léto.

                                                                                 Pokud  jsem jim nedala do krmítka rozhrabávali mně kytky v lodžii.

                                                                             Úplně mi odešel netřesk.Jsou to hlavně sýkorkyCo se ochladilo chodí jich

                                                                                             už jenom pár, nechápu.Každý rok je druhů ptáčků čím dál méně.










Na krmítko chodí občas i brhlík





Občas přijde kosice a kos.Toho jsem asi nevyfotila.





Létá i párek hrdliček





V okolí máme strakapouda,ale fotit se mi nedaří je moc daleko.
Než stačil manžel uložit sítě z oken stačil jednu rozklovat.



Modřinka si ráda pohoví v pelíšku a teď hlavně u horkého radiátoru.


Měla jsem na  hlídání i Fibinku.


Je to už taky seniorka a tak ji nevadilo,když ji vnuk nasadil sobí parohy.


Starám se taky o samičku křečka Žofinku.Ta je moje.
Už jsem si ji ochočila.



Bleky už znáte,hlídala jsem ji o víkendu



Jdeme do vánočního finále.
Dopekla jsem cukroví a čeká mě už jenom vánočka.
Užívejte dny v klidu a pohodě.

10 komentářů:

  1. Jitulko moc zdravím no krásné fotečky a Bleky je krásna všechny zvířátka jsou super opatruj se hezké svátky přeji jak Tobě tak i Tvé rodince..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jíťo, koukám , že jsi ve skvělé společnosti. Na krmítku je živo. Krásné fotečky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné záběry ptáčků, buď ráda že chodí:-) k nám vůbec a nechápu proč budku mám stále prázdnou :-( Jitu ty máš veselo tolik hlídáního a to je fajn jelikož zvířátka nikdy nezklamou♥ Však se už těším až přijede na svátky Peťula s Čakínkem♥ Opatruj se a přeji krásné svátky celé Tvé milé rodince.🎄🔔😇

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Jituško, super fotečky ptáčků i domácích mazlíčků. Přeji Tobě i celé rodince pohodové ve zdraví a štěstí prožité Vánoční svátky ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško moc krásné fotografie ptáčků i ostatních zvířátek, nemůžu se vynadívat... Přeju Ti pohodové vánoční svátky, opatruj se. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní21.12.23 8:21

    Jituško, nádherné fotky, děkuji. Pejsek Katky mi připomněl stejného pejska sousedky u nich je to vždy Kimíček už třetí v pořadí. Prvního jim přejelo brzo auto, druhý se dožil 15 let a nyní mají třetího Kimíčka už neslyší, ale všemu rozumí. Láska ke zvířátkům je krásná a Ty Jituško jí máš to je dobře. Maru

    OdpovědětVymazat
  7. To je, Jitko, správný zvěřinec. Sýkorky a brhlíky u nás na balkoně také vídám, ale nefotím. Máte tam živo.
    Hezké dny vánoční a všechny novoroční přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní23.12.23 7:35

    Tak to je celá plejáda rozmanitosti přírody!!! Super fotky!! Taky sleduji krmítko na okně, ale přes sklo nestojí fotky za to. Krásný den!!
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky Jituško ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní27.12.23 6:29

    Krásné, Jituško. Maru.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení