15.12.23

Předvánoční Turnov

                                                                     
                                                                               
                                                        V neděli 10.prosince napadlo trochu sněhu a protože byla v předpovědi obleva
                                                vytáhla jsem manžela,aby mě dovezl do města.Jsme na okraji a kus to je a mně se pěšky nechtělo.
                                                                   Chtěla jsem si hlavně vyfotit vánoční stromeček na náměstí se sněhem.


                                                   Nádražní ulice.Ta se mi líbí,když kvetou na jaře sakury.Jinak tu není nic zajímavého
                                                                   Co jsem v důchodě moc do města nechodím, nejsem  městský typ.

                                                                                                                                                       
                                                                                              Budova radnice na náměstí Českého ráje


Večerní fotky jsou z 12.prosince


Když jsem chtěla v neděli fotit stromeček,zapomněla jsem,že tu byly
v sobotu trhy a zůstaly tu po nich neuklizené stánky


Stromeček s kostelem sv.Františka





Přes turnovské náměstí je i večer velký provoz.Obchvatama se moc nevyřešilo.


Kašna


Budova České spořitelny,ale ta se už hodně zmenšila,Sídlí už jen v té přístavbě vlevo





Kostel sv.Františka





Kavárna a cukrárna u muzea


Večer s vánoční výzdobou



.
Tento domek jsme jako holky s kamarádkami obdivovaly.Každý den jsme kolem  něho chodily.
Dnes už nevím,kdo v něm bydlí



Základní škola,říká se ji také chlapecká.Chodily jsme tam se sestrama,měly jsme to od domu jenom kousek.




Nová budova radnice



Andělé jsou jako každé Vánoce na stejném místě





Sokolovna.Sem jsme chodily cvičit.


Husova ulice



Nádražní ulice



                                     
                                                                           Večerní fotky se mi nepovedly.Měla jsem asi blbě nařízený foťák.Většinu jsem vyházela do koše.
                                                                                                                   Turnov je i hodně tmavé mésto a večer se špatně fotí.
                                                                                                                       Přeji Vám hezký předvánoční čas

17 komentářů:

  1. Jituško, já jsem se do Turnova ráda podívala tvýma očima, dlouho jsem tam nebyla. Vždycky lituji, že z našich hezkých náměstí je parkoviště nebo hůr průjezd městem...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško hezké fotografie, moc se mi líbí andělé a stromeček. Pohodové dny přeju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si s tebou prošla Turnov, se sněhem to má tu správnou náladu, ale po oblevě asi už nic není. Na večerní focení se také chystám, ale zatím to jen plán. Pohodový víkend přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní15.12.23 8:51

    Hezký pohled na zasněžené předvánoční město. Moje pochůzky a tím i focení pro nemoc odloženy. Přeji krásný a klidný konec týdne.
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní15.12.23 9:00

    Jituško, zajímavé je, že místo zimy, mi radnice připomněla stejnou radnici u nás v Teplicích jenomže né vánoce, ale 1 Máj na tom náměstí kde je radnice. Bydleli jsme na vesnici, přijelo pro nás nákladní auto, my si sedly na lavice kolem korky, odvezli nás děti ze školy na to náměstí, tam nás vysadili, pro mě jako dítě to byl obrovský zážitek, díky Tobě po 70 letech se mi to vybavilo. Hezký strom, tak ho máme přesně jako Vy, hezké vzpomínky se mi vybavují. díky za fotky. Maruš

    OdpovědětVymazat
  6. Hezky jsem se s Tebou Turnovem prošla. Já tam byla jen jednou, takže to bylo jenom o náměstí a muzeu.
    Měj hezký den a pohodový nadcházející víkend s už třetí adv.nedělí. Jak to utíká !!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Je fakt, že se sněhem to vypadá všechno jinak....

    OdpovědětVymazat
  8. Jíťo, krásné fotečky jsi opět pořídila. Se sněhem je pěkná atmosféra, stromek mají krásný a hlavně ty andělé se mi moc líbí. Opatruj se a přeji krásný třetí advent♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, ráda jsem se podívala na zasněžený Turnov, sváteční osvětlení je moc pěkné. Měj se hezky, pá 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Máte krásný strom, Jitko, kamarádka Marcela je rodačka z Turnova, musím jí to ukázat.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško krásný večer přeji. Nádherná procházka Tvým městem, fotky suprové ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jituš, moc ráda jsem se podívala, protože Turnov neznám, jen asi 2x jsem projížděla na Liberec. Ty večerní fotky mají svou atmosféru, stromek tam máte krásný. A stánky (trhy) tam byly jen jeden den? Tady je to měsíc. Já oceňuji tyto městské fotky, nemusí být jen fotky z lesa. Máte tam hodně zajímavého. ☺

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško mæte moc hezký stromeček i výzdobu, krásný advent..🌲❤️

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, výzdoba působí jinak se sněhem a jinak bez něj. Ten sníh jakoby vše ještě více rozzářil. Škoda, té už je po něm. Máte krásně nazdobené město a fotky se ti moc povedly. Já na to nějak nemám náladu, protože syn je stále zdravotně špatný. Doufám, že se mi do Vánoc ještě podaří do města zajít v podvečer. Užívej si předvánoční atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásnou neděličku Jíťo. Parádní fotky. Ta výzdoba je luxusní. Škoda, že už je po sněhu ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Prohlédla jsem si to nádherné fotečky Jitulko je to moc hezký nazdobené opatruj se hezké svátky ..

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezké fotky Turnova a stromečku Jitu ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení