5.4.24

Rybníky Brodek,Havránek a Lomenďák

 O velikonočních svátcích jsme se konečně dočkali tepla.Jinak ho u nás zatím moc nebylo.Naše děti měly víkend pracovní kolem domu a na zahradě a tak jsme byli pozvaní střídavě k oboum později odpoledne.V pondělí jsme se sešli všichni u nás doma a to už se počasí pokazilo a odpoledne pršelo.V sobotu jsme to vzali k naší dceři trochu oklikou,abychom si užili hezkého odpoledne.V Kněžmostě jsme vystáli frontu na zmrzlinu.Potom pokračovali na Lítkovice,kde  jsme udělali zastávku u rybníků.Tentokrát jsem se jenom podívala na první rybník Brodek,byl nezvykle bez labutí a volavek a vydali jsme se k dalším rybníkům ,které jsou za sebou.Rybník Havránek,ale my se zastavili až u rybníku Lomenďák.Bylo tu krásně.Chyběla mně tu lavička,ale kdo by sem dozadu šel.my jsme tu byli také poprvé,protože mě vždy odradila blátivá cesta a v létě to je zarostlé,že jsem si cesty\nikdy nevšimla.













Poláka velkého jsem na rybníku u nás viděla poprvé.Všude vykukovaly hnědé hlavičky.Na internetu jsem se dočetla,že je to ohrožený druh


























V neděli jsme se k rybníkům museli vrátit.Když jsme dorazili k dceři manžel zjistil,že nemá svoji oblíbenou kšiltovku,kterou sundává jenom doma.
Bylo mu teplo a tak ji odložil na větev.
Vracet se nám už nechtělo,u dcery se grilovalo a říkali jsme,že tam čepice do neděle vydrží.Vydržela,ale o tom až příště.
Mějte hezký den i víkend,snad se zase ohřejeme,ale od včerejška prší,v noci to byl takoový rachot na parapet,že mě to budilo.
Tak se nechám překvapit


17 komentářů:

  1. Jituško pěkně fotografie z příjemné procházky. Už je vidět, že příroda pomalu obléká zelený kabátek. Přeji ti hodně pěkných dní.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, mám ráda tvé fotky. Ty detaily jsou úžasné!
    Manžel měl určitě radost, že na něj čepice počkala...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Procházky k rybníkům mám ráda a těším se na nějaké ptáky, ale poslední dobou na ně nemám štěstí. To ty jsi ho měla a nafotila jsi je krásně. Rašící příroda to je radost. Těším se na pokračování. Měj se fajn. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty Tvoje fotky od rybníků mám ráda. U nás tedy v podstatě minulé dny nepršelo a ani neprší. Jen občas spadne pár kapek a to je všechno.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Rybníky, rybníky - díky za ně!! Těch poláků velkých tam máte hodně, snad budeš mít štěstí i na mladé! Květy ovocných stromů jsou nádherné, je to taková něžná krása. - Přeji krásný konec týdne.

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, hezké fotky. Taky chodím ráda kolem rybníků - mám ráda pohledy na vodu...

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, procházky kolem rybníků mám také ráda a už se těším až k nějakému opět vyrazím. U nás už nepršelo docela dlouho, pořád jen fouká nepříjemný vítr. Přeji pěkný víkend 😉

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná procházka kolem rybníků,je vidět,že jaro dorazilo v plné parádě.Užívej si toho Jituš ...🌞🌼

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš, udělali jste si moc hezkou procházku kolem rybníků a tys jí báječně zdokumentovala. 👍👍👍
    Čepice počkala a to je moc dobře. 😀
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, to je hezký příběh s tou kšiltovkou. Jinak jsem se rozplývala nad květy a listy i nad klidem rybníka. Krásné fotografie. Hezký víkend, ať vyjde nějaký výletík

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, vycházky k rybníkům mám ráda, je tam božský klid. Takovou kachnu jsem nikdy neviděla, fotografie - nádhera- ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško zdravím, fotky jako vždy perfektní, úžasná jarní příroda ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jitulko zdravím nádherné fotečky jsi zase nafotila děkuji A HEZKÝ DEN POPŘEJI .

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní07.04.24 7:42

    Krásné jaro, Jituško. Vyprávěl mi známí, že si na větev pověsil při houbách foták, už ho nikdy nenašel, to bylo horší než kšiltovka. Maru,

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky Jíťo, nádhernou procházku jsi měla i pěkné počasí. Fotky parádní ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné záběry líbí se mi moc Jitu, konečně máme hezké počasí...měj se hezky🌼🌻

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotografie ♥ hezký víkend přeji♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení