27.6.24

Interiéry hradu Grodziec

 Po vnitřních prostorách hradu jsme chodili také sami.Sice před námi šla polská výprava s průvodkyní,ale já ji nerozuměla.Nevadilo mi to,kochala jsem se i tak.Do vyšších pater jsme se dostávali úzkými točitými schody.
















V patře jsou pokoje princezny













Krb v malém sále






Rytířský sál





Na hradě se konají regionální i mezinárodní akce.Rytířský turnaj,
Festival vína a medoviny a Festival písní.Hrad Grodziec se stal
i oblíbeným mezi filmovými producenty.
V obci Grodziec se nachází kostel Narození Panny Marie













Kostelík sv.Anny v Bielance.Jenom jsem nakoukla,probíhaly tady práce


Kostelík byl malý,ale moc se mi líbil




Kopec s hradem Grodziec a ještě pár snímků rozkvetlé louky






Výlet se vydařil,hlavně jsem byla ráda,že se líbil vnukovi.Do Polska se určitě zase
podíváme.Jednak to není od nás daleko a potom je tam na co koukat.


9 komentářů:

  1. Jituško zdravím, parádní výlet, fotečky, vyprávění, díky za ně ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé instalace (ty busty) a kombinace slohů nábytku. Moc ráda jsem se podívala i dovnitř.
    Jituško, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou místa kam se asi nedostanu a proto jsem si je ráda s tebou prohlédla. Ano, je na co koukat. Pěkný den a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, jsem ráda, že po exteriérech jsem se mohla mrknout i do interiérů hradu. Díky za pěknou reportáž.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky vnitřních částí hradu se mi moc líbily (hlavně stropy!!), ale nic se nevyrovná pohledům na louku pod modrou oblohou - alespoň pro mě. Dnes jsem byla fotit ve městě a jsem ráda, že to mám za sebou. Přeji hezký víkend!!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je parádní výlet děkuji za fotečky louky jsou krásné *************** 💋

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, to je paráda. Mám moc ráda hrady a zámky, kde se mohu pohybovat bez průvodce. Je to takové tajemnější a mohu si fotit co chci a zdržet se také jak chci. Pár takových prohlídek už jsem zažila. Pořídila jsi skvělé fotky a reportáž.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní29.06.24 6:52

    Jituško,
    tohle doslova miluju, ale málo kde ukáží kuchyň to mám taky ráda, Maru

    OdpovědětVymazat
  9. Hrady , zámky mám ráda. Super fotečky.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení