2.6.24

Vlčí máky

 V týdnu jsme vyjeli s manželem za město,potřebovala jsem nasbírat černý bez.

Znám už místa,kde bývá hodně vlčích máků,ale tentokrát jsme je nacházeli úplně jinde.



























Vlčí máky na jiném místě.Tady bylo vidět na hrad Trosky










Jeli jsme také přes Pařezskou Lhotu a u mého oblíbeného hradu Pařez jsem si nechala zastavit.
V plánu nebyl,ale určitě se sem opět podíváme.


Tady zmizelo dost stromů,protože hrad nebylo dříve skoro vidět.







Někdo si prohlíží Český ráj z výšky


Jak už jsem psala čeká mě operace rohovky na obou očích.
Nemám představu,co to všechno obnáší.To se teprve dozvím.
Takže si udělám blogové prázdniny,nebude to na škodu.
Připravila jsem si pár příspěvků dopředu,ale vaše blogy bohužel na chvíli budu zanedbávat.
Mějte hezké dny měsíce června




21 komentářů:

  1. Jitko, moc hezké fotky vlčích máků, díky za ně. Držím palce ať operace očí dobře dopadne a můžeš se opět vrátit na blog jako bystroočko, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  2. Parádním fotky vlčích máků to si vždy vzpomenu jak jsem si dělala panenky hihihi. Ty skály jsou také super. Jíťo, hezký večer. Držím pěsti ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky!!! Vlčí máky jsou jednoduché květy, přesto atraktivní, v krajině se nikdy neztratí!!! Přeji zdařilou operaci. Já teď řeším zuby a ostruhu na patě, na výlety nyní není čas ani nálada. Věřím, že ty budeš mít víc štěstí.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, vlčí máky mám moc ráda, škoda, že ve váze nevydrží ani dva dny, hned lísky odpadnou. Maminka mi často říkala nejez ten mák budeš blbá, dodnes si pamatuju, na plotně měla kastrůlek kde spařila mák, a já ho jedla, byl na buchty, tak byl moc dobrý. Mě to připadá, že dříve všechno bylo chutnější i bramborák byl křupaví, chutnější není nad kamna na uhlí co byl v kuchyni. Budeme Ti Jituško držet palečky aby to vše dopadlo na očním dobře. Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Hrad Pařez vůbec neznám. Je pěkný a máky jsi zachytila pěkně. Kombinace červené a zelené barvy v přírodě je pěkná. Držím palce ať vše dobře dopadne. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, posílám 🍀 ať se vrátíš brzo na blog s upraveným a očima.
    Fotografie jsou parádní, a ten hrad Pařez je pro mě novinka👍

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera Jituško u vás je krásně.Držím palce ať operace dobře dopadne 🥰

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky, Jituško! Včera jsme jeli kolem pole s tím fialovým jetelem, nešlo zastavit, ale byla to krása!
    A u Pařezu jsme byli kdysi, ráda jsem se podívala!
    Moc ti přeji, aby operace dopadla jak má!
    Držím palce, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné záběry. Vlčí máky dokážou krajinu krásně rozzářit. V našem okolí je vidět není, alespoň ne v takovém množství. Krajina je u vás krásná. Jitusko, přeji ti, ať ti operace dopadne na jedničku. Určitě na tebe počkáme. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, ať ti operace dobře dopadne!
    Na Pařezu jsme byli naposledy, když jsme byli s vnučkami na dovolené na Blatech kousek od Jičína. Máky nikdy nezklamou - to je pastva pro oči. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Když jsme jeli minulé úterý do Lednice, po cestě jsem slintala jak čokl. Těch máků co bylo ..... v Pavlově u Archeoparku bylo pole s ječmenem kde bylo taky červeno. Zas nebylo úplně blízko, takže jsem se k němu neměla čas dostat. Ale mám svůj záhonek s máky na zahradě, takže fotit mám co a kde ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Vlčí mák,prostá ale atraktivní květinka,skvěle jsi je Jituš zachytila.Držím palečky ať jsou očička v pořádku.🌞

    OdpovědětVymazat
  13. Máš to nádherné jako vždy děkuji za fotečky opatruj se Jitulko

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, přeji hlavně úspěšný chirurgický zákrok a rychlou rekonvalescenci. Vlčí máky letos nějak více potkávám okolo sebe, moc se mi líbí. Krásně jsi je nafotila. 🐞🌞

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem ještě vlčí máky v okolí nepotkala. Tam , kde bývaly najednou nejsou a jinde taky ne. Ale třeba se mi ještě poštěstí.
    Tak ať operace dopadne tak jak má, tj. dobře.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné fotografie vlčích máků Jituško . Nyní se luční květy přeci jenom víc objevují ♥ krásně jsem se pokochala♥

    OdpovědětVymazat
  17. Při návratu z dovolené jsem z auta viděla spousty máků, ale nešlo zastavit, tak jsem ráda, že je máš zachycené aspoň Ty.
    Jituš, také jsem po oční operaci a naši očaři jsou výborní, tak přeji štěstí a možná nebudeš potřebovat brejličky. Ať se daří! 👍

    OdpovědětVymazat
  18. Jituško zdravím, překrásná fota nejen vlčích máků, bezva výlet, měj se príma ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Parádní fotky. U nás na chalupě bohužel vlčí máky zmizely. A kopretiny v podstatě taky, jen pár na zahradě u plotu loni vyrostlo.
    Držím palce, ať jsou oči brzo OK.

    OdpovědětVymazat
  20. Jituško parádní fotečky. Krása je vidět Trosky. U nás na Moravě teď prší a topí.... Držíme Ti s manželem oba prstíky ať vše dopadne dobře a zdravíme manžela. A těším se na tebe po tvých blogových prázdninách. Opatruj se a ať si brzo v poho.

    OdpovědětVymazat
  21. Jituško, krásný makový článek 💮

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení