17.6.24

Jedna z procházek

 Manžela se snažím pořád lákat na procházky.On mě odveze klidně na druhý konec republiky,ale chodit moc nechce.Tak si vždy vymyslím nějakou záminku,že když jedeme k dceři mohli bychom se podívat k rybníku Oběšenec.Fotografie jsou ještě ze 4.5.2024.Ne vždy stihám.U rybníku Žabakor mně zastaví vždy .Labutě jsou pořád schované vzadu i ještě teď.














                              Většinou ho lákám na místa,která zná a snad to tady už má i rád.
                     Je tu klid,nikoho tu nepotkáme ,občas cyklistu.





Rybník Oběšenec.Ani tady jsme labutě neviděli.Asi byly schované vzadu v rákosí.Teď už by měly mít mladé.
Od té doby jsme tu už byli,ale labutě pořád nikde a přitom tu na jaře byl pár





































V květnu a červnu pár procházek ještě bylo,snad nějaké fotografie vyberu do
dalších příspěvků

Přeji Vám hezké dny

13 komentářů:

  1. Jituško, pobavily mě tvé první věty - zdravím manžela!
    Tvé fotky jsou jako vždycky nádherné, chodíš na kouzelná místa.
    Moc tě zdravím a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní17.06.24 7:10

    Jituško, krásný výlet i fotky, díky za ně. Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda Tvoje fotky od rybníků, líbí se mi vaše zastavení.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, málokterý muž je zapálený do procházek. Nelámej to přes koleno, buď vděčná, že tě vyveze a máš co fotit. Pěkné fotky a líbil se mi pařez Jezero zjevení. Měj se fajn. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, pěkné, ale u mne vede snímek č.5.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Jituš, manželovi možná rozumím a dovolím si říci, že s Tebou chodit nemusí být vždy "jednoduché". Buď ráda, že manžel Tě takhle vozí, na mne tolik chození by asi také bylo moc, každý nemá tolik pohybových schopností. Já jsem zase ráda, že přítel se mnou rád chodí po hradech, zámcích, muzeích atd.
    Hlavně zdraví ať nám slouží 😍 .

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš,buď ráda,že máš manžela,který Tě ochotně vozí na zajímavá místa,každý už tu možnost nemá.Ať vám to dlouho vydrží.Moc hezké fotky..🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško,moc krásná příroda, nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  9. Rybníky, rybníčky - krásná a zajímavá místa!!! Taky jsem včera byla ráno jenom na skok. Všude mokro, člověk aby se bál, že uklouzne do rybníka. - Hezké fotečky, přeji pěkný den!!

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško moc hezké fotečky přeji krásný den no dnes je vedro ani na zahradě se nedá sedět zdravím..

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško, je moc dobře, že se snažíte chodit a stále výletujete. Jakmile se zůstane sedět u tv seriálů, kvalitu života to nezlepší. Spíš naopak.
    Přeji hodně krásných letních výletů i vycházek. Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné dny a pěkné výlety. Super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško moc hezké snímky z přírody ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení