4.5.19

Jinolické rybníky

Venku zima,prší a hodně fouká.Syn přijel s vnučkama z kina z Liberce a tam sněžilo.
Mám tu ještě pár fotek z posledních dní,kdy bylo krásně slunečno a to od Jinolických rybníků.Jak jedeme směr Jičín,tak se snažím manžela přesvědčit,aby odbočil směr Jinolice.Prožila jsem tu pár hezkých dovolených s vnoučaty a proto se sem ráda vracím.A také mám ráda všechny rybníky v okolí Turnova a ráda se kolem nich procházím.
Jinolické rybníky je soustava tří rybníků ležících u obce Jinolice v Českém ráji asi 5 km od Jičína.Soustavu tvoří tři rybníky.Oborský,Němeček a Vražda.Název posledního rybníku je upomínkou na událost z Prusko-rakouské války roku 1866,kdy sem pruští vojáci zahnali skupinu rakouských vojáků,kteří zde utonuli.
Rybník Vražda






Rybník Němeček.Slunce je pořád hodně ostré i když je pozdější odpoledne a svítí mi do objektivu a tak ho zmírním nasazením sluneční clony.





Rybník Obora.U posledních dvou rybníků jsou kempy.



Cesta do kempu.








Při dnešním chladném počasí se můžeme těšit,že teplé dny se zase vrátí.Je přeci jaro.
Mějte hezké dny i přes nepřízeň počasí

14 komentářů:

  1. Krásné fotografie Jituško. Rybníky jsou vždy krásné na focení. Sluneční clona je výborná věc. Jen že jde dát jen na zrcadlovku. Já si, pokud to jde, cloním rukou. Ale zase pak držím foťák jen jednou rukou a to se špatně drží rovina...Na kompakt dát clona nejde...U nás dnes také sněžilo, ale hned to roztálo. Jen jsou venku pouze +4°C. Strašný skok proti včerejšku...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky, prima neděličku Jíťo 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné fotografie Jituško******

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, moc příjemná procházka a hezké fotky. Pohled na vodní hladinu je tak uklidňující.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dášo.Také mě pohled na vodní hladinu uklidňuje

      Vymazat
  5. Jitko, moc děkuji za fotky míst, kde jsem od dětství nebyla...
    Ráda jsem se s tebou prošla.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná fota a pohoda a klídek****************************

    OdpovědětVymazat
  7. dálší krásné fotky*******

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení