8.5.19

Polštář a síťovka

Počasí je všelijaký,hlavně je chladno,studeně fouká.Jinak je docela slunečno ,ale na výlety se moc nechce a na kolo už vůbec ne.A tak se mohu věnovat i jiným koníčkům.A protože mě chytlo háčkování,tak jsem si uháčkovala povlak ještě na velký polštář.Sice jsem sehnala poslední klubko stejné vlny,jako mám na malých polštářkách a tak jsem si koupila dvě klubka šedé vlny a zkombinovala.A ještě ozdobila polštář háčkovanou kytičkou,podle sebe.Na internetu je hodně návodů na kytičky,já udělala lístečky z háčkovaných peciček.






Na blogu u Ilonky jsem objevila háčkovanou síťovku z provázku.A protože jsem si nedávno koupila klubu jutového provázku na jiné tvoření,ale neuskutečnila jsem ho,tak jsem se pustila do háčkování síťovky.Síťovka je pevná,hlavně má pevné dno a budu ji používat na zeleninu,kterou nakupuji na trhu.Síťovku jsem neháčkovala poprvé.V mládí frčely síťovky,kabelky i klobouky z lýkového provázku.Co frčelo,to jsem si udělala.Jutový provázek je hodně tuhý a tak dostaly prsty docela zabrat.Po uháčkování jsem síťovku napařila pod mokrým hadrem.Líbí se mi,jsem spokojená.



Mějte hezké dny

12 komentářů:

  1. Jíťo šikovné ručičky máš, to je krása. Pomyslně smekám klobouk 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Ono to není zase tak složité.

      Vymazat
    2. hihihi pro toho kdo to umí asi ne :-) já bych možná tak zvládla řetízek :-)Jsi šikula.

      Vymazat
  2. Páni. .máš to opravdu nádherné. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško šikulko to je nádherááááááááááááááááááááááá mamka hačkovala mne to nebralo ale šiti ano moc hezké vytvory jsi udělala *****************111111111111111111111111

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Já jsem dříve více pletla a také hodně šila.Baví mě to

      Vymazat
  4. Jitko, polštářky máš hezky barveně sladěné a síťovka - foukám na prstíky!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko,děkuji.Prstíky zabrat dostaly

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení