1.5.19

Polární chleba

Polární chleba jsem našla na bloggeru Helenky Davidové https://sincerehelena.blogspot.com.kde najdete i recept.Ráda si prohlížím blogy,kde jsou recepty na vaření,pečení návody na háčkování,pletení a různé jiné ruční práce a všechno možné.Jsou pro mě inspirací.A protože jsem všechny ingredience na chleba měla doma,hned jsem se do něj pustila,protože mě baví zkoušet nové věci a tím doma překvapovat.A dobře jsem udělala,že jsem se do chleba pustila.Je moc dobrý a vláčný vydrží i dva dny.Jeden jsem nechala,abych vyzkoušela a byl pořád vláčný.Doporučuji.Příprava je jednoduchá,jako každé kynuté těsto.


Těsto po vykynutí


Chlebíčky se propíchnout vidličkou


Za 10 minut jsou upečené


Pochutnali jsme si.

8 komentářů:

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení