23.5.19

Rozhledna Romanka Hrubý Jeseník

Další naší zastávkou ve Středočeském kraji byla rozhledna Romanka nedaleko obce Hrubý Jeseník.Trochu jsme tápali,hledali jsme kopec a nikde nic.Rozhledna stojí na umělém kopečku uprostřed polí.Je to zajímavá,multifunkční věž vysoká 50 m.Věž byla pokřtěná jménem Romanka,podle dívky,která svým neutuchajícím zájmem o průběh stavby získala srdce montérů.Věž byla otevřena v roce 2003 a jde se na ni po 116 schodech.O svém strachu z výšek jsem už několikrát psala a protože manžel řekl,že nahoru neleze,tak to zbylo na mně.Vyhlídla jsem si pána,který přijel na kole a šla hned za ním.To,kdyby náhodou,tak by mě snad svedl dolů.Hi,hi....


Na rozhlednu se kupuje lístek.Vidím pána,tak jdu hned za ním.



Uf,víc jsem nezvládla.Silně fouká a mám pocit,že se celá konstrukce houpe.Klepou se mi nohy a ruce s foťákem.Ale zvládla jsem to.Krajina v dálce je v oparu a tak ani nepoznám,co vidím a nevidím.
Pospíchám dolů.




Při cestě k autu nás doprovází nějaký dravec.Manžel říká,že to asi bude káně.






Neznámý rybníček.Na břehu by se určitě hezky sedělo a rozjímalo.




Jedeme dále na Sadskou a domlouváme se,že se stavíme u mé sestry u Čelákovic.
Tak zase příště,mějte se hezky.


9 komentářů:

  1. Zajímavá rozhledna a v rovině...Opravdu zajímavá stavba. Káně je super. Krásně jsi ho zachytila. Moc pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky Jituško, krásná vyhlídka po krajině********

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jituško nádherné fota, nevím jak jsi to vyfotila, výšky také nesnáším a když už jsem donucena někam vylézt, tak z toho nic nemám, protože zavřu oči, fotky by určitě nebyly, chááá, nyní u počítače si pohled do dáli užívám. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško,děkuji.Já tím trpím odjakživa,přesto jsem lezla po Vysokých Tatrách a dalších horách.Strach je,aby se překonával,ale teď to jde hůře

      Vymazat
  4. Jitulko,to jsi mě pobavila.Vyhlídla sis pána.Jinak moc pěkné záběry.Měj se K.

    OdpovědětVymazat
  5. Když se bojím,přilepím se na kdekoho.Hi,hi.Díky Karle

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné, no jý výšky také nemusím 🌼🌷☘️🌼🌷☘️🌼🌷☘️ hlavně mě vadí i točivé schody 🌼🌷☘️🌼🌷☘️🌼🌷☘️

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení