13.5.19

Květiny

Protože jsem před časem musela z rodinných důvodů prodat zahradu s chaloupkou,tak mi zůstala na těšení se z kytiček akorát lodžie.Ale už za dva roky se syn vrátí do svého domku a tam budu mít na kytičky místa až,až.Lodžii hodně využívám.Dopoledne sem svítí sluníčko a tak tu pravidelně snídám a i během dnes si tu sednu s knížkou a nebo s nějakou ruční prací.Ve velkých vedrech je tu večer také pěkné posezení.Sdílí to se mnou kočka a pes.A když zatoužím po zahradě tak jdu k sestrám a nebo k mé dceři.
Každý rok mám na lodžii muškáty,surfinie,petunie,afrikány,macešky.Teď jsem si koupila fuchsie,zvonek fialový a bílý,levandule a od sestry mám netřesk.Každý rok vypěstuji i keříková malá rajčátka a mám tu pořád i oleandr,který jsem si přivezla před roky z Chorvatska.Takže posezení je tu příjemné,jsem obklopena kytičkami a hned u baráku jsou vzrostlé stromy a tak mohu poslouchat zpěv ptáčků.

Polštářky dostanou brzy nový převlek.Látku mám koupenou,jen vytáhnout šicí stroj a zasednout.













Modřinka se o kytičky pečlivě stará...







Po dešti občas i na kytičky spadne nějaká kapka.










Nakonec pár kytiček od mé sestry ze zahrady





















Na borovici u okna jsem objevila hnízdo hrdličky.Pečlivě na něm sedí.


Těším se,až se vrátí teplo a budu moci občas na lodžii posedět.Zatím řádí zmrzlíci.Je chladno,hlavně fouká studený vítr.Mějte i tak hezké dny





12 komentářů:

  1. Jituško to jsou krásné fotografie. Máš nádhernou tu lodžii. Skoro ti ji závidím. Kytičky nádherné a máš tam moc krásné posezení. Moc krásně květinky tam máš... Ze zahrady jsou nádherné konvalinky. Měla jsem také na zahradě, ale nějak mi vymizely. Tak jsem se aspoň potěšila jejich krásou u Tebe.

    OdpovědětVymazat
  2. Lodžie nádherná, kytičky super, bezva fotečky ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, vytvořila sis z balkonů oázu! Nádhera! A to ladění do oranžova - jakoby u tebe stále svítilo slunce.
    Fotky vykukujících konvalinek jsou nádherné!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Jíťo, tak to je paráda. Máš to tam nádherné. Pěkné posezení a záplavu krásných kytiček. Modřinka jak si tam ukusuje travičku. Super. Všechny fotky jsou suprové konvalinky a šeříky mám ráda ♥♥♥🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, taky mám na kytky jen lodžie a říkám se, že aspoň to. Máš je krásné a lodžie vypadá prostorná.
    Hezký den, Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,děkuji.Také jsem ráda,že mohu aspoň na lodžii pěstovat kytičky

      Vymazat
  6. máš krásné kytičky , pěkné fotky Jituško******

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení