28.5.19

Před deštěm u rybníků

V pondělí navečer jsme jeli s manželem z návštěvy a při cestě jsme zastavili u Třech rybníků.Měla jsem sebou fotoaparát a i stativ.Doufala jsem,že budou aspoň na jednom rybníku labutě,v nejlepším případě nějaká volavka,jak jsme je tu již dříve zahlédli.Tentokrát nic,jenom kačenky a ty byly hodně daleko.A tak mi pozadí na focení dělala mračící se večerní obloha.A mohla jsem si i nerušeně vyhrát s velkým stativem.




Je půl deváté a sluníčko za chvíli zapadne


Otočím stativ na druhou stranu na hrad Valdštejn.


Pro přiblížení jsem nasadila větší objektiv


Vykukují i Trosky 



Mám to tady ráda.







Poslední paprsky slunce se zrcadlí na hladině rybníka



Obloha potemněla




U druhého rybníku se objevuje labuť.



Slunce zapadlo


V noci má přijít déšť.Příroda to potřebuje.
Přeji Vám hezké dny

12 komentářů:

  1. Krásné fotografie opravdu moc se mi líbí. Zajímavé večerní pohledy do rybníka. Nádherný záběr na hrad Valdštejn. Zase jsem se pokochala nádhernou krajinou Českého ráje. Snad se tam už letos zase podíváme. Hledala jsem ubytování aspoň na dvě až tři noci, abychom se nemuseli vracet až k nám, ale volno bylo jen u Zrcadlové kozy. Tak o tom ještě uvažujeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Já vůbec nevím,kde by se tu dalo sehnat ubytování.Ve městě jsou hotely,ale to je lepší někde mimo.My jsme prodloužený víkend museli odložit.Pepik jezdí do Německa a neměl by kdo hlídat naše zvířectvo.

      Vymazat
  2. nádherné fotografie Jituško********

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jituško, překrásné fotečky, nádherně jsi si s nimi pohrála. ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotky. Ráda jsem s Tebou šla nádhernou krajinou, kolem rybníků. To já můžu. :o)
    Jitko, přeji Ti prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Procházky u rybníků a nebo řeky mám moc ráda.

      Vymazat
  5. Bože, Jitko, to je nádhera!
    Děkuji za tu krásu!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jíťo to jsou skvělé fotky, pokochala jsem se , dobrou noc ❤❤🌺🌺🌺❤❤

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení