2.7.19

Na výstavě

Moje milá kamarádka Maruška se mě denně ptá,kdy už dám na blog fotografie z výstavy obrázků Ivy Hüttnerová,kde jsme byli s manželem minulý týden.Výstava se konala v galerii zámku v Lomnici nad Popelkou.Nebyli jsme tu na výstavě poprvé.Je to malá galerii a mně se tu líbí.
Obrázky Ivy Hüttnerové mám velmi ráda,jsou to taková pohlazení po duši.Najdete na nich obyčejné příběhy ze života.Na její výstavě jsem nebyla poprvé,pokud zjistím,že vystavuje někde poblíž,jedeme tam.Měla jsem ráda i její pořád v televizi Domácí štěstí.Ráda navštěvuji i její stránky,kde se právě dozvím,kde zrovna vystavuje.
Dokonce mám doma i tři její obrázky,které mi koupila dcera.

Zámek v Lomnici nad Popelkou.Na nádvoří se něco připravovalo.Byly tu rozmístěny židle a připravovalo se podium.Večer se hrála Noc na Karlštejně.Musel to být zážitek.


Chodba ke galerii je vyzdobena loutkami a kulisami z pohádek.

















Dcera mně příhodně dala obrázek cukrárna.Dávám si tam dostaveníčka s kamarádkama.


Pošťák ke mně také chodí často.Ráda si něco objednávám.



Další obrázek od dcery.Mám z nich radost




Výstava mě potěšila.

Za Lomnicí nad Popelkou jsou krásné výhledy na Krkonoše.



Přeji Vám krásné dny.Doufám,že už nebudou tak horké.


14 komentářů:

  1. Jituško, už ta chodba je moc krásná! Ivu Hüttnerovou mám moc ráda, poetika jejich obrázků je jako pohlazení! Chápu, že jsi ráda, že je máš i doma.
    Děkuji, že si nás vzala sebou.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, tam muselo být krásně. Obrázky Ivy H. se mi také moc líbí, ale žádný doma nemám. Ty tvé, od dcery, jsou super.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jíťo, díky za pěknou podívanou (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 SUPER(✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavá výstava, krásné obrazy. Parádně jsi to zdkumentovala. Moc pěkné fotografie. Krásné léto Jituš .

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš,to je nádhera.Její obrázky mám také ráda,ale bohužel žádný nevlastním.Potěšila jsi mě.Díky.F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fabi,děkuji.Obrázky,co mám od Katky už mám dlouho,ani nevím,kde je sehnala

      Vymazat
  6. moc se mi to všechno líbí********krásné fota******

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé to byla nádherná podívaná, moc děkuji ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení