21.7.19

Výstava květin Lysá nad Labem

Návštěvu u mé sestry jsme společně zakončili na Výstavě květin v Lysé nad Labem.Výstava se konala v prostorách výstaviště.Není to jenom výstava květin,ale také zahradnické trhy,poradenství ohledně vystavovaných květin a mnoho dalších zajímavostí.Vystavují se tady snad všechny kytičky,některé jsem viděla poprvé.Nádherná záplava pestrých barev.Krom růží jsem hlavně obdivovala lilie,ty mám hodně ráda,floxy, tolik barev jsem snad nikdy neviděla.Nejsou už ani vidět moc na zahrádkách.Hodně jich pěstovala babička a maminka je měla moc ráda.Mám ráda i žluté koberce třapatky a kokardy.Těch jsem měla na zahrádce celé záhony.Snad se k tomu už zase brzy vrátím.
Více snad dodat není třeba,kochejte se.


U každé květiny byl název a někdy i cena.Nebudu je popisovat.některé vůbec neznám.























Vystavovalo se venku a v pavilonech.Všechno bylo krásně naaranžované.
















 












V posledním pavilonu bylo spoustu jiného zboží.Od umění,přes sklo,šperky,oblečení a dokonce i trpaslíci.




Trpaslíci byly zapůjčeny z muzea v Ústí nad Labem.K zahradě patří.







Venku bylo horko,ale pořád lepší,jak v pavilonech,kde bylo nedýchatelno.







Z výstavy jsme se šli podívat po nějaké restauraci,kde bychom si dali oběd.Vyhládlo nám.Lysá nad Labem je město v okrese Nymburk ve Středočeském kraji.Nebyli jsme tu poprvé,je tu hezký zámek a další zajímavosti.


Mají tu hezky upravený park.





Vláček pospíchá a veze lidi do cíle.My jedeme ještě k sestře.



Konečně popršelo,velká úleva.Mějte hezké dny




11 komentářů:

  1. Jituško zdravím už jsem doma s dovolene ale nefunguje mi blog.cz ani na jeden se tam nedostanu ještě jsem tam dávala fotky s dovolene tak nevím jestli se tam dostaneš já ne píše mi to že tento web neni dostupný tak nevím proč.Fotečky máš tady všechny super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Na blogu jsem fotky viděla i je okomentovala,ale teď tam nic nemáš

      Vymazat
  2. Jituško, moc děkuji za nádherně rozkvetlou a voňavou reportáž. Ta instalace s renezančním náměstím mě naprosto uchvátila!
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Měli to tam pěkně naaranžovaný.

      Vymazat
  3. Nádherná výstava. Tolik barevných květin pohromadě. Všimla jsem si těch vyřezávaných gramodesek. to jsem poprvé viděla ve Slavonicích. tam jsem to obdivovala ve věži, kde mají také prodejnu. Krásná reportáž a moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Ty obrázky z gramodesek mě také zaujaly,chvíli jsme pozorovali,jak to takový mladý člověk dělá

      Vymazat
  4. Jitko, to je nádherná podívaná. A ta paleta barev, to se hned tak nevidí. Určitě bych si nějakou kytičku koupila.
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Také mě to lákalo,ale neměla bych je kam dát

      Vymazat
  5. Jíťo to je záplava květů, super :-) pa pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  6. náderné Jituško, chodím také na výstavy květin, když jsou tady v okolí.Konem srpna budou Čimelice a tam to bývá také moc hezké ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení