10.12.19

Další úlovky z ptačí říše

Když se občas zastavím u okna,tak vidím docela rušno na holém habru kousek od baráku.Krmítko si zabraly sýkorky a nikoho na něj nepustí.Trochu mě to mrzí,ale pořád čekám,že se objeví i jiní ptáčkové.Na stromě jsem zahlédla už i hýly,hlavně samičky a jednoho samečka.Viděla jsem i stehlíka a párek sojek.Denně létá i párek strakapoudů.Ti si se mnou hrají na schovku.Než dojdu pro foťák,jsou pryč,jdu pryč já a už se vystavují.Jenže jsou nejraději co nejdál od domu,na té nejposlednější větvi a fotit je,je těžké.
Fotografie jsou pořízené v různé dny a jsou to výřezy.


Zajímalo mě,co má ve stromě schovaného.Vypadalo to jako skořápka od ořechu.Jednou jsem ho vyfotila s napíchnutým ořechem na zobáku.Možná si ho sem schoval

















Samičku hýla se mi podařilo vyfotit jenom jednou.Na krmítko asi moc nechodí


Jediný,kdo se odváží na sýkorky je kos černý


Sýkorkám jsem koupila koule a byly jako na kolotoči




Tenhle ptáček vysedává na stromě často.Nevím,ale na krmítko zatím nechodí.Zřejmě to je vrabec domácí,ale polního vrabce u nás vůbec nevidím


Největší radost jsem měla ze žluny zelené.Nejdříve jsem myslela,že někomu uletěl papoušek.Je to dost velký pták,píšou až 33 cm dlouhý.Podruhé jsem ji na stromě už nezahlédla.





Počasí není na výletování.Pořád poprchává a je to venku hodně studené.Manžel musí chodit denně do práce za nemocné a tak bychom stejně nikam nemohli.Tak si v klidu mohu péct cukroví.Ven mě vytáhne každou chvíli pes.Začne jančit,myslím,že asi má potřebu a venku nic.Jen mě plaší,chce prostě na procházku.
Mějte hezké dny

16 komentářů:

  1. Ahoj Jitko, nafotila jsi krásné fotky z ptačí říše. Abych řekla strakapoudy v blízkosti našeho domu nevidím moc ráda - ničí nám omítku. Přeji ti krásné adventní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo,moc děkuji.Bohužel i nám zničili zateplení a tak jsem ráda,když je vidím klovat do stromu než do baráku

      Vymazat
  2. Jitulko moc hezké fotečky si zase nafotila jsou krásné tak stihaš i fotit i cukroví to je dobře moc zdravím a děkuji na tom druhem blogu za milé komentáře pa zatím *********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Nedá mi to a občas kouknu z okna ven,ale kuchyň mám na druhou stranu,ale naštěstí jsem ani jeden plech nepřipálila.

      Vymazat
  3. Jituško, skvělé úlovky!
    Přeji ti pohodový den a žádný spálený plech!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Naštěstí nespálila,ale kdyby byl na stromě nějaký vzácný pták,to cukroví bych oželela.

      Vymazat
  4. Moc krásné fotečky. To není vrabec domácí, ale pěnkava obecná - samička. Žluna zelená je super i strakapoudí samička. Supe fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaru,děkuji.S tím ptáčkem jsem si nebyla vůbec jistá a můj poradce byl u dcery v Německu

      Vymazat
  5. Moc krásné fotečky Jíťo ✨☃✨⛄🌟🌟⭐

    OdpovědětVymazat
  6. To je lepší než televize Jituško.U nás se nějak ptáčci vytratily.Také jim sypu dale jsem tam tu kouli a nikdo nelétá.Jen holubi někdy.Ty vyháním,ale jsou drzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Já si ale říkám to samé.Občas zahlédnu na stromě i jiný ptáčky,ale na krmítku jsou jenom sýkorky.

      Vymazat
  7. Další krásné momenty jak píše Jindřiška lepší než televize...super opravdu se mi líbí moc, jsi šikulka Jíťo♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Je to fakt lepší,jak telka,na ni zrovna moc nekoukám.Dříve jsem měla pokoj odkud je vidět na krmítku a většinou jsem si tam u okna četla a měla přehled.Teď je v něm syn,ale za dva roky už půjde zase do svého domku.Tak budu sedět u okna jako správná důchodkyně,pozorovat ptáčky a háčkovat.

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení