30.12.19

Pár milých míst

Vánoce jsou za námi.Já se ještě svými fotografiemi vrátím do 23.prosince.Doma bylo vše připraveno a protože vozíme na hřbitovy ještě nějakou vánoční výzdobu,abychom na štědrý den šly se sestrou už jenom rozsvítit,navrhla jsem potom manželovi se jen tak projet po pár známých a milých místech.Začali jsme v Dolánkách,pokračovali na Malou Skálu,dále k hradu Frýdštejn, k zámku Sychrov a skončili u zámku Svijany.Počasí bylo u nás před vánocemi nevlídné,pořád poprchávalo a tak na nějaké velké chození to venku nebylo.V autě se vždy nějak zklidním,povídáme si,posloucháme hudbu a pokud nejedeme po dálnici,kde se bojím,mám takové malé autovýlety moc ráda.
O místech,která jsme projeli se rozepisovat  nebudu,na blogu je už mám.

Dlaskův statek.V tomto období opuštěný.Ale správce,který je náš bývalý soused tu byl a pozval nás dovnitř.Podívala jsem se jenom do jedné místnosti,která byla připravena vánočně.V Dlaskově statku jsem byla s vnučkama někde v létě.Ještě jsem nakoukla do chlívka na novou kravičku.










Hrad Vranov - Pantheon na Malé Skále



Pantheon a Suché skály



Tady bylo hodně ošklivo



Křížek na jedné ze skal,připomíná,že se tu událo něco hodně smutného.


Tady na těch skalách stojí hrad Frýdštejn



Hradní věž je zahalena v mlze




Je vlhko a kapky jsou všude



Zámek Sychrov


Vrata jsou otevřená,tak jdeme dál.Je tu pusto až na pár lidí,kteří míří asi do cukrárny,která je v prostorách zámku.










Zámek Svijany.Vrata otevřená,tak také vstupujeme.Jinak jsou hrady a zámky přes zimu zavřené,ale na některých byly předvánoční akce.








Betlém,který jsem už na blog dala před vánocemi.


Cestou domů jsme ještě pozorovali stádo srnek ,jak se pochutnávalo na zeleném.



Zítra si užijte poslední den roku,rozlučte se s ním tak,jak si zaslouží a vykročte radostně do roku nového.
Mějte se krásně


20 komentářů:

  1. Ahoj, Jituš, ještě jsem musela k tobě zajít a velmi se ti omluvit.V tom kolotoči jsem zcela zapomněla na tvé narozeniny.Uvědomila jsem si to, až po přečtení tvého příspěvku na mém blogu....jsi kozoroh jako já a vím, že máš narozky 27.12. mám to poznamenané v kalendáři u PC. Moc se omlouvám a dodatečně Ti přeji ještě spoustu ročků v plném zdraví, ještě moc, moc, krásných fotek a lásku Tvých nejdražších.
    Velmi děkuji za povzbuzení a přání pro naší maminku. Užij si poslední den v tomto roce.Ten přicházející 2020 je čtyřkový.Číslo 4 dává lidem sílu, kterou potřebují k naplnění svých nadějí a snů.Přeji spoustu sil a splnění všech nadějí, které jistě máš.Dobrou noc...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,moc děkuji.Já to ani nezaregistrovala,do NK na obrázkovém blogu se nedostanu,tak jsem děkovala,jak jsem viděla přání u děvčat.V tomto roce mě čeká pár nepříjemných věcí a byla bych ráda,kdyby vše dobře dopadlo.

      Vymazat
  2. Parádní fotografie Jituško, krásné srnky a tráva jak je zelená vůbec to nevypadá na to že je zima hihi...jinak jsem velmi ráda,že mým přáním jsem tě tak potěšila:-)Hezkého Silvestra přeji a hlavně zdraví♥..🎉🎄🌟✨

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.U nás je hodně mokro,skoro pořád mrholilo až dnes byla po dlouhé době modrá obloha.Bylo jak na jaře

      Vymazat
  3. Nádherné fotky, jen ten sníh chybí. Krásný poslední den v roce přeji 🔔★⋰⋱★🔔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Za sněhem jsme se vypravili 2x,tak budou zasněžené fotečky.Konečně jsem k tomu sedla.

      Vymazat
  4. Jitko, opět moc hezká zastavení. Dlaskův statek se mi moc líbí, škoda, že je tak daleko. I ostatní místa jsou nádherná a máš z nich super fotky.
    Přeji Ti do nového roku hodně příjemných zážitků, spoustu radosti, lásky a hlavně zdraví. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,moc děkuji.Dlasků statek je moc pěkný,jak z venku,tak zevnitř.Také těžko oželuji místa,která jsou od nás daleko.

      Vymazat
  5. Jituško, objeli jste moc krásná, milovná místa.
    Přeji hodně krásných cest i v novém roce!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné Jituško,ten statek...Nádherný.

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko,
    krásný rok 2020, plný zdraví, lásky a pohody.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné fotky. Tyhle stará místa, co na nás dýchnou takovou tou starou a atmosférou, ty zbožňuji :-)
    Přeji Vám pěkný Nový rok

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné fotečky Jituško******* a krásné jsou i ty chaloupky*******

    OdpovědětVymazat
  10. Jitulko tak zase si mne potěšila nádherné fotečky děkuji*****************************Štastný nový rok přeji také ve tvé tvorbě

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení