16.12.19

Půjdem spolu do Betléma

K vánoční atmosféře patří betlémy.Pořád jsem přemýšlela kam,protože tam,kam bych chtěla bychom to v týdnu nestihli,protože manžel přijíždí z práce kolem půl třetí.Muzea jsou do 16 hodin a ty venkovní jsou dost daleko.Ale třeba o víkendu se ještě na nějaký podíváme.A jak jsem tak nad tím přemýšlela přišlo nové číslo Turnovsko v akci a hned na první straně betlém v Přepeřích,to je kousek od nás.Protože jsme měli cestu tím směrem,tak jsem se na něj chtěla podívat.Nebylo snadné ho ale najít.V novinách píšou,že se nachází na jedné soukromé zahradě.Nakonec jsme ho našli,byl krásně osvětlený.V novinách dále píšou,že pán vyřezával betlém podle Ladových obrázků.Každý rok prý bude přidávat další figurky.Betlém byl sice osvětlený,ale mně stávkoval blesk a tak mně musel manžel posvítit autem.Z betlému na mě dýchla krásná vánoční atmosféra.

Nejdříve jsme se zastavili v Přepeřích na návsi,kde je vánoční stromeček a v pozadí kostel sv.Jakuba,který je večer osvětlený.Působil tajemně.











Pokud zítra nebude velká zima zajedu se sem ještě podívat na kole a nafotím za denního světla.
Tak jsem Vás snad trochu naladila na Vánoce.
Mějte hezký předvánoční čas

16 komentářů:

  1. To je nádhera. Krásné fotografie. ten osvětlený kostelík se mi moc líbí. Večerní fotky mám ráda. Přeji Ti krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. To už je krásná vánoční atmosféra Jituško.To mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Také mám ráda vánoční atmosféru

      Vymazat
  3. JItuško nádheráááááááááááááááá moc hezky si to nafotila děkuji **********

    OdpovědětVymazat
  4. Jíťo to jsou úžasné fotografie moc pěkné i sis poradila jsi šikulka...kdyby jsi viděla jaký máme na vsi strom tak tomu by jsi nevěřila něco příšerného paní starostka asi neví kam patří hvězda opravdu ostuda hihi:-)..♥⛄🎄🔔😇❄krásný předvánoční čas přeji♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Tak to máte špatné,když starostka neví,jak se zdobí stromeček.Její ostuda,hi,hi

      Vymazat
  5. Nádhera, Jituško! často slyším hudrování na tmu v tomto období, ale ona má své kouzlo. Všechno potmě a v nasvícení vypadá trochu jinak, tajemněji.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Tma v tomto období má své kouzlo a to mě baví.Krásná je když je sníh,mrzne a svítí na to měsíc.

      Vymazat
  6. Krásně jsi fotila Jíťo, fotečky párádní 🥰🎄💖🎅⛄

    OdpovědětVymazat
  7. ta vianočná atmosfera je pekná Jitka*******************

    OdpovědětVymazat
  8. perfektní fotky a stromek s betlémem********

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení