11.12.19

Je pocukrováno

Středeční ráno bylo mrazivé.Byla jsem ráda,že konečně po zamračených dnech se ukázalo sluníčko.Všichni určitě doma děláte vánoční přípravy pro své blízké,aby je měli co nejhezčí.Tak se chvíli zastavte a vydejte se se mnou na malou mrazivou procházku.Pejsci jsou vítáni.Bleky,jak vysvitne sluníčko tahá mě pořád ven a je šťastná,když vyjdeme za sídliště a může běhat bez vodítka.
Já jsem obdivovala námrazu na listech,ze kterých byly najednou nádherné květy.





















Nemohla jsem se vynadívat




Zmrzlá hvězdice








A symbolicky nakonec věnec,tak jak ho vytvořila příroda.


Venku je krásně pocukrováno a po procházce jdu cukrovat doma cukroví,co jsem napekla.
Přeji Vám hezké,poklidné dny



18 komentářů:

  1. Krásné fotečky Jituško. Toto také ráda fotím, ale na zahradě už není nic na focení a do luk se po ránu docela bojím, protože louky jsou až k prvním domům rozryté od divokých prasat. Letos nebyly žaludy ani bukvice a tak se divočáci stále víc přibližují mezi domy, kde třeba něco k snědku najdou...Už se docela těším na sníh. Láká mě to při prohlídce fotek z letošního konce ledna, kdy jsme byli na Jedlové a Tolštejně a sněhu tam bylo požehnaně. Měj krásné a klidné dny a těším se na další fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Mám obavy,že u nás se sněhu jen tak nedočkáme.Tady o víkendu lilo.

      Vymazat
  2. No páni tedy Jíťo tak to jsi mě velice potěšila,fotečky jako z pohádky opravdu nádhera..° ͜ʖ ͡ – ✧👍💞👍👍👍nemám slov hlavně na závěr ten věnec člověk žasne co příroda dokáže..těším se na další a také na tvé cukrovíčko:-)♥👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji,Ráda bych fotila zasněženou krajinu,ale většinou jsme v zimě bez sněhu.Naštěstí to do hor nemáme daleko,ale asi ani tam to není nic moc.

      Vymazat
  3. Příroda je opravdu mocná čarodějka ,krása Jituško.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně mrazivá procházka, u nás bylo také tak 🔔🔔🔔****🔔🔔🔔 jak píše Jindřiška příroda je mocná čarodějka umí vykouzlit velkou krásu a pak oko fotografa a je z toho umělecké dílko, prima den 🔔🔔🔔****🔔🔔🔔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,moc děkuji.Bohužel to byl druhý mrazivý den u nás a teď jenom prší a kapky už fotit nebudu.Chci sníh

      Vymazat
  5. Moc krásné fotky, Jituško! Mám ráda tyhle "namrzlé" dny! Bohužel jsme se včera na další procházku nedostali, jen za zahradu, trochu jsem ještě poklidila a nadekorovala pergolu... A pak už byla tma!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Také mám ráda namrzlou přírodu,ale teď je jenom blátivá

      Vymazat
  6. nádherné fotky Jituško a vycházka v mrazivém ránu***************

    OdpovědětVymazat
  7. Ale to je nádhera. Jitko, krásně jsi zachytila mrazivé krystalky. U nás také trošku mrzlo, ale tentokrát jsem neměla čas fotit.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Jako důchodkyně si mohu vyjít ven,jak mě to napadne a kór,když tu máme psa.

      Vymazat
  8. Ivetka to je nádhera veliká--úžasné fotky.... veľmi sa mi páčia takéto fotky velké WAU*******************

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou nádherné zachycene ty krystalky šikulka na foceni děkuji za hezkou podívánou ..🔔🔔🔔🔔🔔🔔

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení