4.12.19

Kočičí story

Při výletování v Byšičkách jsme postávali na návsi a najednou se objevila od jednoho domku kočička a za chvíli přišly další.Protože kočky máme všichni rádi,tak jsem je pozorovali,já fotila a kočky se předváděly.

Budeš si se mnou hrát?


Dvě na jednu není fér


Moudřejší ustoupí


Že by se praly?Ale to ne,to se jen škádlí.A co se škádlivá,to se rádo má


Když se dva perou,třetí se směje




Na sluníčku je fajn,ale v tom blátě



Moudřejší ustoupí


Nejvíc jsme se těšili na kočičku z pod Drábských skal od mé dcery,která teď žije u mé sestry a švagra v Císařské kuchyni.Už teď se tu má jako princezna.Kiminka nás nejdříve okukovala,ale za chvíli jsme ji už moc nezajímali.






Je miloučká,je to ještě koťátko.Naše Modřinka je také od dcery z pod Drábských skal.Je už 2x taková jako Kiminka








Tak jsem Vás chtěla potěšit zase něčím jiným a snad se mně to povedlo.
Mějte hezké dny


16 komentářů:

  1. Jíťo super fotečky. Kimi je nádherná. Věřím, že má sestra radost. Kočky venku jak se škávlejí to je super. Já to mám někdy doma. Nejvíc lumpačí Oggi a Bertíkem. Eni je pozorovatelka hihihi.
    To už je dáma v letech. Hezký den ⛄🎄❄🎄❄🎄⛄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Kiminka je opravdu nádherná.Jsem zvědavá,jak vyroste,než ji zase uvidíme.

      Vymazat
  2. Krásné fotečky. Ty kočičky, které si spolu hrály, tak si myslím, jestli to nebyla matka a její koťata. Jen z toho bláta asi musely všechny vypadat. hihihi ...To by bylo na koupání, pokud žijí v bytě jako Mikýsek naší Lucky. I on dokáže přijít špinavý jako čunče, když jim náhodou uteče ven. Pak už ale ví, že ho koupání nemine, když chce k Lucce do postele...Kiminka je nádherná. Bude z ní moc pěkná kočička. Měj krásné a pohodové dny a krásně si ten zítřejší svátek oslav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaru,děkuji.Možná,že to byla matka s koťaty.

      Vymazat
  3. Ahoj, Jituš, micinky mám taky ráda a stále mi moc schází naše Máša.Krásné fotečky, určitě bych si je chtěla pomuchlovat, pokud bych je takto viděla.Moc pěkné...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,děkuji.Já svoji Modřinku miluji a zbláznila bych se,kdybych o ni přišla.Je ji 11 let.Ale mám ráda všechny kočky

      Vymazat
  4. Jé to jsou boží kočičky,i zvířátka si chtějí hrát a to je moc príma. Kimi je opravdu kočka♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, moc děkuji za roztomilou kočičí reportáž!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, moc hezký kočičí příběh a krásné fotky. Kiminka je nádherná, takové roztomilé kotě.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,moc děkuji.Kiminka je zatím hodně droboučká,ale lumpačí pořádně

      Vymazat
  7. Nádherné fotky Jituško******** já také ráda pozoruji naše kočky, máme doma starou 14 letou kočku Micku pak 3 letého kocoura Chipa, roční kočku Kuličku a spolu měli 4 koťata, jedno jsem dala kamarádce a zústala nám kočička a dva kocourkové. Ela - pes je ale většinou rozežene, Jen s Chipem jsou velcí kamarádi. Micka se nekamarádí s nikým, té mi bylo i líto, když mladí přinesli dálší koťata

    OdpovědětVymazat
  8. Květuš,děkuji.Pozorovat čičiny musí být velká zábava.Kdybych měla domek,tak bych jich měl asi hodně.Hlavně,že bych se ujímala kdejaké toulavé kočky.

    OdpovědětVymazat
  9. peknučké kočičky,,,,a pekné fotky*******************

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení